Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig åbner vores webshop - kritik ønskes

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:
orsidebanner er ekstrem voldsomt (størrelsen)


Hej Louise. Hvilken tommer er din skærm? Skal teksten være mindre?

- Tak for de gode råd!

Mvh
Erik
/ Goldheart 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads: Din kritik har virkelig været en øjenåbner, og det er klart noget, vi vil fokusere på og finde vores egen stil. Jeg er enig i, hvad du siger. Vi vil prøve at skille os ud! Tak for de gode links og du gode spark!

We will kick ass!



Mvh.

Erik

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du hvad - det var sku så lidt! :-)! 

Hvis i mangler nogle form for sparring eller noget står jeg altid klar! 

I kan PM mig her på Amino 

Email: mads@bjergoe.com

Eller skype: danmarkmads :) 

Go for it!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med jeres shop!!!

Har kun lige læst halvdelen af trådene, men vil anbefale flere produkter og muligheder. I kan evt. bare finde nogle små mindre smykker, som man kan købe med. Dermed når I mersalg, og I får mere ud af hver kunde, hvilket er det vigtigste, når I er på sådan et kæmpe markede!

Jeg ser værdi i jeres. Jeg synes, jeres side er flottere end de andre, som jeg har set!

Go for it. Jeg tror på jer!

Vh.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kiranan,

Vi starter, som du selv gør, småt, og bygger hele tiden på vores shop. Vi har en masse produkter på vej fra vores fabrik - de kommer først op, når vi har dem på lager.

Mvh. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik:
Hvilken tommer er din skærm? Skal teksten være mindre?

 

24" mener jeg det er. (opløsning 1920x1080)
Ja teksten skal være mindre :-)

Velbekom

Mvh
Louise

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det er en fin og brugervenlig shop. Her er et par ting, jeg har lagt mærke til.

- Ingen mellemrum mellem "kr" og beløb

- Søgeboksen udvidder sig ud over login knappen ved mouse-over. Det kan let løses ved at lade login flytte sig sammen med boksen

- På "velkommen-fanen" er sidste punkt "God kundeservice". Det virker en anelse useriøs på mig. Hvad er god kundeservice?

- Jeres favicon er meget utydeligt. Jeg ville gøre det simplere.

- I har nogle mærkelige kodefejl, som er nemme at rette. F.eks. åbne tags, som ikke er lukkede. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fgoldheart.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

- Jeres sider med tekst indbyder virkelig ikke til at blive læst. Lav nogle overskrifter osv., så man ikke bare ser en stor klump tekst.

- Jeres tumblr-link virker ikke.

- Jeres footer kunne måske godt forbedres.

- Når man holder musen over de nederste billeder, så udvidder boksen sig længere ned end der er plads til. Det er ikke så slemt, men det ser lidt sjusket ud.

- Betingelserne omkring fortrydelsesret er lidt uklare. I skriver i tilbagebetaler beløbet (som må formodes at være købesummen), men lige efter skriver i, at i ikke tilbagebetaler fragten. Jeg ville tilføje, at der kun er tale om fragten tilbage til jer, som ikke refunderes (Det er jo alligevel det i gør, da i har gratis fragt ud til kunden). Så er der ikke tvivl, og kunden føler sig tryg.

- Hvorfor skal man acceptere betingelserne for at få lov til at sende jer en email på kontaktsiden?

- I øvrigt, når i beder om at acceptere betingelserne, så lav betingelserne som et link, så man hurtigt kan finde dem og ved hvilke betingelser, der er tale om. Sørg for at linket åbner betingelserne i et nyt vindue, så man ikke mister den tekst, man har skrevet i felterne.

- I har ikke udfyldt meta description. Det er vigtigt, da det bliver vist i søgeresultaterne.

- Hvis man søger og ikke finder et resultat, så kommer man frem til en side med mange fejl. F.eks er søgeikonet blot sort, man kan ikke slette det indskrevede og noget tekst er på engelsk. Se http://goldheart.dk/?s=St+pb&post_type=product

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, vi tager alt den konstruktive kritik til os og vil løse problemerne så godt vi kan. 

Fantastisk feedback, som virkelig kan bruges til noget. Det tager vi hatten af for.

Mvh
Erik

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes den er rigtig fin,, hvem har lavet den for jer ?

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed hjemmeside - fedt design!

Billederne fra de forskellige vare er måske en smule for store - for min smag. Jeg synes også, at slideren er en smule for langsom om at skifte billede.

Men alt i alt - en super fed side :)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)