Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig åbner vores webshop - kritik ønskes

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Randers SØ
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Mange tak for svar! 

Jeg kan ikke forstå det med den engelske besked. Vi havde shoppen åben for noget tid siden, hvor vi ændrede det problem. Det vil jeg lige kigge nærmere på. 

Nej, Nets er nok bedste løsning hvad angår kortbetaling.

Mvh Emilie

Fra Randers SØ
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan evt. også tage et kig på vores fb-side: Goldheart

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie:)

Jeg synes siden kører lidt (meget langsom) men om det er midlertidigt, eller min egen computer skal jeg ikke kunne sige.

Jeg vil ikke bruge tid på baggrundsfarverne, da jeg kan se at nogle allerede har nævnt det - men tilgengæld, så synes jeg at mange af billederne er sløret på den bagerste del af varen, og det synes jeg ikke ser vildt godt ud. Hvad har i taget billederne med?

Yderligere så så jeg gerne at man på produkterne (http://goldheart.dk/produkt/sort-perlearmband/)

have informationen om satin posen før besked om Facebook siden (nederst i teksten) - men det jo bare min holdning :)

Den boks ude i højre siden med Facebook, Twitter og E-mail, gad jeg godt bevægede sig med brugeren når man bladrer op og ned på siden - du kan få lidt inspiration her inde: http://sharethis.com/publishers/get-sharing-tools#

som er nævnt, flere produkter.

Jeg gad også godt se at man kunne trykke på kvinder, og så kom man ind på en side hvor du kunne vælge underkategorierne, ud over den dropdown menu der kommer når musen holdes over.

Det var lige hvad jeg faldt over :)

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevon. 

Måske er det din computer, men ellers tag et check igen: Siden kører temmelig hurtigt :-)

Billederne: Er taget med et Canon EOS 550D.  

Vi vil ændre strukturen i teksten og flytte det med satinposen højere op- godt tænkt!  

Vedr. Boksen i højre hjørne: Jeg vil tage et kig på det link du har sendt, det virker som en fed hjemmeside.

Alt i alt, tak for en super lækker feedback! Det er klart noget, der kan bruges! Fornemt!

Mvh
Erik
/ Goldheart 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

fed webshop, behold de store og tydelige billeder

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fint shop alt i alt, det skal ikke være det da!

Mit problem ligger bare i, at jeg har set så mange webshops efterhånden at de ligner sku nærmest hinanden! Få lavet noget fedt, noget anderledes, lav noget som kunderne tænker: ''hold da kæft man''! Det kunne være at vise med selve webshoppen at i egentlig solgte smykker via at lave det anderledes ligesom www.shopwithsocks.com gør ved at de bare sælger strømper det samme kunne i gøre! 

Nu er jeg altså gået i mit kreative hjørner og bare skrevet, så bær over med eventuelle totalt latterlige ting:

Man kunne for det første gøre jeres facebook ikon mere synligt

Man kunne gøre kurven mere synlig det er en faktor som spiller meget for mig, at man skal kunne se hvor ens vare bliver lagt hen

den er meget lige til og utrolig enkel samtidig stilren, men ikke noget der tænker kæft der vil jeg gerne købe noget, så hvorfor ikke lave en webshop hvor du så kunne ligesom shopwithsocks se en ring måske hvor der stod Kurv indeni, hvorefter man så så hvad produkter der var i

Hvorfor ikke lave en menu oversigt hvor der måske var øreringe som punkttegn det samme i banneret i stedet for et V så lav det mere spændende ved ikke lige hvordan. 

Få lavet menuen deroppe mere spændende igen måske ved at lave teksten lidt større, få det til at spille med det i sælger, BARE TÆNK KREATIVT!

 Et andet eksempel kunne være når man er ved et produkt kunne lave det meget mere spændende for hold kæft hvor er det dog kedeligt! Der kunne du igen putte noget andet tekst på, fede beskrivelse, måske lave lidt om på de standard "tilføj til kurven" 

Under kontakt kunne jeg også godt bruge noget mere tekst, fortæl lidt om hvor lang ventetid der vil være, skriv nogle smykke jokes eller noget jeg ved det sku ikke. Det er bare en simpel kontakt formular = kedeligt

Om os er heller ikke den mest begejstrende TÆNK KREATIVT - I kunne sætte nogle hovedet på jer selv, jeg mener det er rart at se hvem jeg handler med: F.eks. se www.html24.dk http://www.html24.dk/#team Hold kæft hvor er det fedt tænker jeg, de tænker ud af boksen! :D

Jeg vil sige det handler om at være kreativ i jeres branche for hold kæft hvor har i mange konkurrenter, i skal virkelig ud og tænke længere end at have et bredt netværk og investere i markedsføring! Bare giv den en fucking skalle, så skal i nok få det her op som en succes! :)

De allerbedste hilsner

Mads GRønning 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den ser lækker og elegant ud.

Men synes at forsidebanner er ekstrem voldsomt (størrelsen). Jeg blev faktisk nødt til at trække hovedet tilbage for at få "ro og overblik over det".

Og alle jeres priser står krXXX - Husk et mellemrum, det ser pænere ud.

Ellers rigtig flot webshop i har fået lavet. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilie Bencke :
Hej Emil, tak for kritik! Vi har haft lidt svært ved at få billederne ensartet, men photoshop er vel en løsning. 

I kan evt. bruge jAlbum - den kan conventere de størrelser i vil have. Lad os sige du har 50 billeder der skal være 500x500 - det gør den meget hurtigt :-)

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik B:
fed webshop, behold de store og tydelige billeder


Tak for de fine ord, Frederik!

Mvh
Erik
/ Goldheart 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilie Bencke :
Hej Mads, tak for dit feedback. Det er altid godt at være lidt ekstra kritisk.
Vi går meget op i vores pris. Det skal ikke være for dyrt. Vi kender mange, som sælger smykker til overpris. Vi mener, at alle skal have mulighed for at lækkert smykke. Vi vil investere en masse i vores markedsføring og har et gigantisk netværk. Vores primære fokus er de sociale medier, da vi er nogle nørder til det.
Der kommer inden længe mange flere produkter, de er på vej.

- Mange tak for feedback!
Mvh
Emilie

Det lyder godt. I skal virkelig hele tiden tænke på at være unikke. :)

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)