Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport til lande uden for Europa.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amonoere

Jeg har længe tænkt på hvad man kunne eksportere til lande uden for Europa. Jeg tænker mere præcist på u-landene. Hvis I skulle eksportere noget, hvad vil I så eksportere?

Jeg håber vi kan få gang i en lang diskussion her på denne tråd, og måske nogle rigtige gode bud på hvilke produkter man kan eksportere. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:45

Jeg vil først og fremmest tænke på hvilke ting styrker har vi i vesten, som de ikke har i u-landene.
Mit første bud vil helt klart være ting med høj kvalitet og smukt design.
Grunden til dette er Danmark er netop kendt for disse ting.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:49

Hej,

Som jeg forstår situationen, så er du ikke producent, men vil være mellemhandler på noget eksport til Afrika?

Hvis det er rigtigt, hvorfor skulle afrikanere så handle med dig og ikke direkte ved producenten? Hvad er din begrundelse for, at du skal være et fordyrende mellemled? Hvad er det, du kan, som kan tilføre afrikanerne mere værdi end blot direkte at handle ved producenten?

I øvrigt, så virker det ærligt talt en kende underligt, at nogen skulle kunne sidde på en dansk hjemmeside og vurdere på, hvad der er efterspørgsel på i et så stort kontinent som Afrika og hvor landene er de mindst homogene af alle kontinenter. De taler et hav af forskellige sprog og er utroligt forskelligartede.

Hvis du virkelig mener noget med at finde produkter, som de mangler i Afrika - hvorfor køber du så ikke en billet til f.eks. Kenya og finder ud af, hvad de efterspørger dernede?

Du vil formentligt blive forbavset over, at de altså er ret meget fremme på beatet, men det er fattigdom, der hindrer dem i at købe.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)