Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncert og festival reklamer er gode!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt ville jeg synes at reklamer for koncerter og festival'er var gode, men hvor finder jeg dem?

Jeg ville rigtig gerne reklamere for copenhell, roskilde festival og andre festival'er og koncert oplevelser. Også billetsalg til disse har interesse.

Det skal på min hjemmeside om danske metalbands - www.metalbands.dk - som er en hjemmeside, hvor man kan promovere sit band.

Er der nogen der ved hvor jeg finder den slags affiliate reklamer?

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I forbindelse med min musikblog har jeg ledt med lys og lygte, men jeg har desværre intet fundet.

Det tætteste vi kommer noget, der kan bruges, er Viagogo - her kan der købes koncert- og festivalbilletter. Jeg mener dog, at Roskilde har været ude og advare mod netop Viagogo pga falske billetter... Personligt har jeg brugt siden én gang, hvor jeg købte billetter til en koncert i UK, det virkede fint.

Deres program er hos Tradedoubler :)  

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Føns:

I forbindelse med min musikblog har jeg ledt med lys og lygte, men jeg har desværre intet fundet.

Det tætteste vi kommer noget, der kan bruges, er Viagogo - her kan der købes koncert- og festivalbilletter. Jeg mener dog, at Roskilde har været ude og advare mod netop Viagogo pga falske billetter... Personligt har jeg brugt siden én gang, hvor jeg købte billetter til en koncert i UK, det virkede fint.

Deres program er hos Tradedoubler :)  

Tradedoubler har både Viagogo og ARTE Udland. Jeg har købt billetter fra Viagogo to gange, og flere af mine venner har også købt billetter uden problemer. Også for ret store beløb (billetter til Barcelonas Champions League-kampe osv.).

De største problemer med billethajer opstår i forbindelse med Justin Bieber-koncerter og lignende, men sådan er det jo også på DBA og alle mulige andre steder. Viagogo har primært fået en hård medfart i medierne, fordi det er firma, der bliver styret fra Schweiz/UK. Det er en handelsplatform, hvor du kan brænde nallerne, ligesom du kan alle mulige andre steder.

Du skal selvfølgelig være vaks, men jeg ville ikke tøve med at bruge Viagogo. Du skal selvfølgelig bare informere dine brugere om, at der - i forbindelse med koncerterer med kæmpenavne - kan være plattenslagere på spil.

Mht. Roskilde Festival, så sælger billetterne nærmest sig selv. Der er med andre ord ikke behov for at bruge krudt på affiliate-markedsføring.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Føns

Tak for det.

Jeg har prøvet med ViaGoGo på hjemmesiden før, men det var hele tiden kun en reklame for billetter til Madonna og det var ikke lige det metallere klikkede på :-)

Nu har jeg kontaktet nogle koncert arrangører direkte og håber jeg kan lave individuelle aftaler med dem.

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)