Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til og finde et "Fælles Galleri" til min foto-hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu brugt det Galleri-system som One.com kan tilbyde til deres webhotel, men jeg har nu efter næsten 1år fundet flere fejler og har overvejet et andet system til min hjemmeside www.dk-event.dk fordi nu er siden snart 1år gammel og har rundet 30.000 billeder. Jeg har over 25 (Frivillige Fotografer) som jeg også skal vise hensyn til og kun bruge det bedste system som alle kan finde ud af og jeg synes vi har oplevet en masse problemer med One.com :( - Så nu søger jeg hjælp fra andre med bedre Viden en mig selv hehe

Idag har jeg så prøvet og test et andet system et program ved navn "coppermine" nogen som kan anbefale det, selv så skal jeg helst ha et system som tilbyder at jeg kan laver en "Embed kode" så jeg kan vise billeder frem ligesom med One.com´s albums

Nogen som har forslag til mig :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 19:45

Jeg har prøvet og så upload "coppermine" til min private side http://johnnysks.dk/galleri/ men synes nu det virker meget godt, men spørgsmålet er bare om det vil kun leve op til det som jeg skal bruge det til med event billeder...

Der er ikke nogen som har nogen forslag til hvordan jeg kan vise en masse billeder frem i et galleri ? 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:13

Jo, der findes en masse systemer til håndtering af billeder. Se eksempelvis http://grn.dk/image som er lavet i Drupal.

Vh. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:20

Coppermine er et ganske udemærket system, som kan en hel masse.

Du kan også finde mange extensions til joomla og wordpress, som kan lave billedhåndtering. 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 21:42

Det skal helst køre som noget for sig selv, efter som min hjemmeside er bygget op i wordpress. Jeg skal måske også bruge en med kenskab til coppermine fordi det ende nok med og skal bruge det. :)

synes ikke der er andet system som passe til det jeg søger :(

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 23:51

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 23:38

Der er ikke nogen derude som har et forslag ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 15:51

Andre som har forslag til min hjemmeside

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)