149kr/mdr er ikke "billigt" ... det er faktisk normalt-prisen for professionelle webhoteller ... jeg ved det fordi jeg selv beregnede gennemsnittet for alle professionelle danske webhoteller og prissatte vores løsning efter det - og det blev netop 149kr :-)
Så med det budget har du ret gode chancer for at finde nogen der kan hjælpe dig. Hvad er dit problem konkret med Prestashop?
UnoEuro er billige, men ikke nødvendigvis de bedste. Jeg har haft nogle venner der har brugt dem, og efterfølgende er skiftet til en anden host fordi de ikke var tilfredse med kvaliteten.
/Kasper
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Er det en managed el. unamanged løsning? Som jeg læser OP, er serverdrift ikke noget, OP ønsker at stå for.
Vores VPSer er unmanaged i den forstand at man selv har ansvaret for drift af det man lægger ind på VPS'en. Jeg tror ikke der er nogen der vil tage ansvar for noget som helst andet end kerneydelsen for 133 pr. måned. det gælder både cloudløsninger, webhoteller og lign.
Hvis man vil have en managed løsning hvor kunden overdrager hele ansvaret for driften af den samlede løsning - så skal der jo laves en analyse af løsningen og gives et konkret tilbud - det gør vi også for nogle af vores kunder.