Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af hjemmeside, billigt?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Jeg er løbet med hovedet mod muren, og håber der er en eller flere af jer der kan hjælpe mig. =)

Jeg har af et par omgang prøvet at få oprettet to webshops igennem et firma der flere gange er blevet anbefalet herinde, dog uden held.

Jeg får simpelthen ikke svar tilbage.

Det drejer sig om to shops med prestashop modulet. Kender I nogle der kan tilbyde et produkt til 149/måned? Eller billigere?

Ser frem til at høre fra jer..

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:24

Hej Henrik,

Jamen på UnoEuro.com kan du få hostet alle de Prestashops du har lyst til (du kan bruge op til 1 GB), for kun 1€ om måneden.

Så det kan jeg da klart anbefale dig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:56

Hej Kasper..

Tak for hjælpe...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:04

149kr/mdr er ikke "billigt" ... det er faktisk normalt-prisen for professionelle webhoteller ... jeg ved det fordi jeg selv beregnede gennemsnittet for alle professionelle danske webhoteller og prissatte vores løsning efter det - og det blev netop 149kr :-)

Så med det budget har du ret gode chancer for at finde nogen der kan hjælpe dig. Hvad er dit problem konkret med Prestashop?

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 16:06

Hvis Uno ikke er hurtige nok - så kig en gang på vores VPS MINI - for 133,- får du 50 GB Harddisk (som endog kan bruges til hvad du vil)

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

VPS Pro Support:
Hvis Uno ikke er hurtige nok - så kig en gang på vores VPS MINI - for 133,- får du 50 GB Harddisk (som endog kan bruges til hvad du vil)

Er det en managed el. unamanged løsning? Som jeg læser OP, er serverdrift ikke noget, OP ønsker at stå for.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 19:12

Hej Henrik 

Hvad er kravene til webhotellet ?

Mvh.

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 19:37

UnoEuro er billige, men ikke nødvendigvis de bedste. Jeg har haft nogle venner der har brugt dem, og efterfølgende er skiftet til en anden host fordi de ikke var tilfredse med kvaliteten.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Mellerup, Randers NØ
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Mellerups Private børnepasning Skrevet kl. 20:54

Har lige købt hos web10 til 11,25 om måneden.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 13:29

Kasper Bergholt:
Er det en managed el. unamanged løsning? Som jeg læser OP, er serverdrift ikke noget, OP ønsker at stå for.

Vores VPSer er unmanaged i den forstand at man selv har ansvaret for drift af det man lægger ind på VPS'en. Jeg tror ikke der er nogen der vil tage ansvar for noget som helst andet end kerneydelsen for 133 pr. måned. det gælder både cloudløsninger, webhoteller og lign.

Hvis man vil have en managed løsning hvor kunden overdrager hele ansvaret for driften af den samlede løsning - så skal der jo laves en analyse af løsningen og gives et konkret tilbud - det gør vi også for nogle af vores kunder.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)