Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken shopløsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i en lidt speciel situation.

Jeg er hardcore HTML og CSS koder, og har et webdesign klart som skal implementeres i en shop til en ven - så den del har jeg styr på!

Jeg har arbejdet lidt med OScommerce, men har desværre måtte kaste håndklædet i ringen da jeg føler at OScommerce er alt for besværligt og gammeldags at arbejde med. Derudover mangler der nogle addons som min ven efterspørger, som OScommerce ikke har.

Jeg er derfor nu på udkig efter et alternativt til OScommerce, og i den forbindelse vil jeg høre hvad i synes.

Jeg kender skam godt alle de kendte shops, men det jeg efterspørger er en shopløsning som er nemt at arbejde med designmessigt. Altså en løsning hvor jeg ikke behøver at redigere 400 template filer for at implementere mit færdige HTML design.

I OScommerce var der 4 template filer og 1 css fil, hvilket jo gjorde det ekstremt nemt at designe og arbejde med template. Men jeg synes bare ikke jeg rigtig oplever det samme med andre shopløsninger.

Har i nogen forslag? 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 20:39

Jeg er personligt ret glad for www.shopify.com som har en god template engine, som både er fleksibel og enkel. Derudover har den god mulighed for både at genbruge eksisterende templates som udgangspunkt, men også mulighed for at "gemme" og downloade din egen template til eventuelt genbrug senere.

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:54

J Lock:

Jeg er personligt ret glad for www.shopify.com som har en god template engine, som både er fleksibel og enkel. Derudover har den god mulighed for både at genbruge eksisterende templates som udgangspunkt, men også mulighed for at "gemme" og downloade din egen template til eventuelt genbrug senere.

Jeg har kigget på Shopify og det ser også ganske fornuftigt ud. Jeg glemte bare lige at sige at det skal være Open Source, og ikke et kommercielt e-handelsystem. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 08:39

har du kigget på opencart?

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:40

OSCommerce er ganske rigtig meget ud-dateret.

Jeg vil klart anbefale Prestashop - det benytter Smarty som template system, og er relativ nemt at sætte sig ind i, når du allerede kender HTML.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)