Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML i wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber der er en wordpress haj der kan hjælpe.

Jeg har opbygget en ny hjemmeside i wordpress, hvor jeg har behov for at kunne lave nogle html forms, som sender en post til en anden server, for bestilling.

Mit problem er at når jeg indsætter html koden som også indeholder css, så bliver nogle af disse styles overstyret af de style som findes på f.eks .table .input osv.

Hvordan kan jeg indkapsle min kode? findes der et plugin, kan jeg bruge iframes eller hvad er løsningen

Ser frem til en god løsning 

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:56

WordPress indeholder en tab øverst hvor du kan skifte til HTML. Ellers hvis det ikke virker kan du jo vælge at lave en iframe som du selv siger. Det er forholdsvist simpelt ved at lave en HTML-side, og så en iframe med følgende kode: <iframe src="side.html"></iframe>

Yes

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 14:35

Hej Kasper

Tak for svar. 

Jeg har ingen problemer med at skriv HTML i wordpress, problemet kommer når der skal bruges styles, på elementer som også er i css fra wordpress.

Alt lave en fil som kaldes i iframe vil sikker også virke, men det betyder at jer er nødsaget til at opload denne fil til serverne hver gang der er lavet ændringer her, hvilket heller ikke er optimalt.

Nogen der kender et plugin hvor i man kan skrive HTML kode?

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:46

En meget simpel måde at komme uden om den slags problemer, er ved at lave nye styles til det du er ved at tilføje og smide dem i dit stylesheet.

"kald de nye styles noget andet"

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:51

Det hele handler om hvor specifkke dine CSS-selectors er i koden og i det stylesheet du bruger. Bruger du "inline-styles" på de forskellige elementer er det nog risiko at der er "!important" deklarationer i dit main stylesheet.

Bruger du classes på de forskellige elementer så skal du bare specificere dem mere. F.eks. giver ".wrapper .input" en mer detaljeret deklaration end kun ".input". Her kan du helt enkelt vælge at bruge andre classes som ".form-input" eller ".nogetnavn-input" hvilket gør dem unikke.

Men som sagt er det lidt beroende af hvordan dine styles appliceres på elementerne.

-Thomas

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)