Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at registrere salg i Analytics / Adwords

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey all!

Jeg har selvfølgelig sat mit analytics op til at spore salg, så jeg kan se hvor mine salg kommer fra, og hvordan det hele hænger sammen. Men ud af de seneste 5 salg, er kun ét registreret, så jeg kan se det. Jeg er ret sikker på, at det er på grund af jeg bruger Paypal som betaling, så når betalingen er gået igennem, lukker de Paypal vinduet, i stedet for at trykke returner til min side, hvor analyse koden ligger.

Er der nogen løsning på det? Har prøvet at slå automatisk viderstilling (eller hvad det hedder) til på Paypal, men det virker slet ikke.

Håber at nogen ved mere end mig, så jeg kan komme igang med at tracke, og se hvor mine kunder falder fra. Også nu jeg er gået igang med adwords, så jeg kan se, hvor meget jeg får ud af det.

På forhånd tak!

DBH

Tim

Ha' blomster med stil! Både på kontoret, i butikken eller i hjemmet.

Besøg Vandperleriet, og se Danmarks flotteste vandperler.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan indsætte en ekstra blank side, hvori der er en meta refresh på 1 sekund og som du bruger til målsporing.

Løsningen giver desværre ikke et 100% retvisende resultat, da en lille del af dem, der lander på din paypal vil hoppe fra.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)