Da jeg har en plan om at en åbne isbutik på bopas plads på østerbro i kbh. mener jeg med dette at en dejlig hjemmelave vanillie, koldskål, jordbær eller chokolade is mm. er lige hvad der er brug for på en dejlig varm sommer dag. det skal selvfølgelig sælges til en fornuftig pris da jeg udemærket er klar over at vi alle ikke har råd til at købe 2 kugler is til 48,- kvliteten skal være høj, udgifterne små oforså skal det hele sku nok gå. jeg skal bruge pengene til køb af ismaskine(er) vare og selvfølgelig husleje af de lokaler jeg allerrede har fundetjeg har snart været udlært kok i snart 10 år, og har lavet alt fra gedemælksis til tun sorbet men da det ikke er dette der sælger, vil jeg holde mig til de mange opkrifter der er blever samlet sammen de sidste 10 på diverse restaurationer, rundt om i landet. Jeg vil selvfølgelig holde mig til det simple/ orginale og selvfølgelig prøve nogle ting af til tider. da jeg har stor erfaringer med hjemmelavet is. legering. sukkerindhold mm. vil det ikke være noget problen med selve prosessen. jeg håber der er nogle der ville overveje at hjælpe mig...tak for jeres interrasse hilsen nick tverskov