Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg job som programmør?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en dygtig programmør, der ved siden af min egen lille biks, har fået ekstra tid om aftenen. Det betyder at jeg har plads til lidt mere arbejde, og sagtens kan tage programmeringsopgaver ind - så længe det er MySQL, WordPress, PHP, Javascript og til dels design, kan jeg magte det meste (og jeg er ikke dyr).

Men hvordan finder jeg lige et job? Hvor bør jeg søge, da det kun er deltid? Tænker det vil være oplagt, at tilbyde virksomheder at de kan outsource til mig, men i så fald... hvor skal jeg søge efter dem? :)

Tak.

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:11
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 12:16

Umiddelbart vil jeg også foreslå at starte ud med freelance arbejde og derved opbygge et netværk af kunder, der vil kontakte dig når der er noget der skal ordnes. Jeg har for nylig landet en deltidsstilling ved at gøre et godt stykke freelance arbejde, så det er slet ikke umuligt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:17

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 13:47

Tak for svarene.

Jeg har dog hørt, at det er svært at finde job på f.eks. Amino Freelancer - Det er derfor jeg spørger herinde, da jeg gerne vil finde noget at lave i weekenden og aftentimerne - og helst noget der kan betale mig en lille sjat ekstra til lommen. :-)

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:08

Har sendt dig en PB, du kunne godt lyde som en vi står og mangler :-)

Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 11:08

Tak for svarene alle sammen. Jeg har nu prøvet lidt af hvert, og odesk ser bl.a. ud til at være en rigtig fin løsning - selvfølgelig er det sjovere at arbejde sammen med danske Aminoer, men lige nu tager jeg sådan set bare det aften-programmør-job der lyder mest spændende. Der er lidt at vælge mellem, så det kommer selvfølgelig også an på hvor god betalingen er.

Men tusinde tak for svarene. Ha' en rigtig fin onsdag!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)