Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop med et twist!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris Friis Aabenhuus:
Jeg ved godt, at budgettet er det springende punkt. Grunden til, at jeg ikke skriver det her er, at jeg så er bange for, at prisen bare bliver det (hvis budgettet overhovedet er realistisk), så jeg på den måde går glip af en evt. billigere pris. Giver det mening?

Det giver ok mening, men jeg tror du får sorteret rigtigt mange seriøse udbydere fra ved ikke at komme med et budget. Det betyder nemlig at mange ikke vil bruge tid på at udarbejde et seriøst løsningsforslag, da de fleste der ikke vil oplyse budget, ikke oplyser det, fordi det er meget lavt.

Så til større projekter kan det faktisk en en stor fordel at spørge lidt anderledes til tilbuddene. Altså på den måde at man oplyser at ens budget er f.eks. 25-40.000 kr. ekskl. moms, og spørger til hvad du kan få for det hos forskellige udbydere, i forhold til ens krav.

På den måde kan udbyderne med det samme se hvor du ligger budgetmæssigt og på den måde lave et bud der tager udgangspunkt i det skal være indenfor det budget.

Tidligere spildte vi ENORMT meget tid med at lave tilbud til alle mulige, som vi efterfølgende fandt ud af ikke havde budget til at få lavet de ting de gerne ville, så vi er simpelthen holdt op med det.

Enten spørger vi til en budget-ramme, eller laver et hurtigt estimat, som kunden skal tage stilling til, og hvis estimatet ligger indenfor budgetrammen, så bruger vi tid på at lave et gennemarbejdet tilbud.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:30

Thomas Frost:
Så til større projekter kan det faktisk en en stor fordel at spørge lidt anderledes til tilbuddene. Altså på den måde at man oplyser at ens budget er f.eks. 25-40.000 kr. ekskl. moms, og spørger til hvad du kan få for det hos forskellige udbydere, i forhold til ens krav.

Jamen i så fald er mit budget 25-40.000 kr. ekskl. moms. Wink

Mvh
Chris

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:34

Chris Friis Aabenhuus:

Thomas Frost:

Jamen i så fald er mit budget 25-40.000 kr. ekskl. moms. Wink

Mvh
Chris

Det var bedre Smile

Jeg håber du finder en god udvikler.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:27

Hej Chris

Hvordan bliver 3D modellerne lavet, har du de rigtige textures etc. ?

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 13:30

Hej Peter.

Jeg har intet, - det er en totalløsning, jeg efterspørger.

Mvh
Chris

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:51

Chris Friis Aabenhuus:
Jeg har intet, - det er en totalløsning, jeg efterspørger.

Har du de ting der skal laves 3d modeller af?

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 15:26

Hej Chris,

jeg er ked af at det har taget så langt tid - også selvom du på papiret er en "konkurrent" :).

Og ærgerligt med de - måske - spildte penge til inderen. Men så er du vel bare en erfaring rigere (jeg synes ellers din side ser flot ud).

Hvis jeg skal anbefale et firma, som både kan levere kvalitet, holde sig inden for budgettet og blive færdig rettidigt, må det være Peter Skouhus og 1902software, som jeg selv har været meget glad for at bruge. Dem kan du jo altid overveje at kontakte.

Jeg håber det flasker sig :).

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 15:32

Hej Mikkel.

Tak for din besked. Og umiddelbart starter jeg kun med skjorter, hvorfor jeg vel mere er et komplimentært produkt
frem for en konkurrent. Big Smile

Jeg synes, du har fået lavet en flot side og kan godt lide dit koncept (det er jo sjovt nok det samme som mit). Stick out tongue

Håber, du er ved at få gang i butikken?

Mvh
Chris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13

Hey, jeg vil godt kunne lave din side. Der er to muligheder:

Den billige til cirka 10 k og den dyre som ligger inden for dit budget.

Den billige version:

Den billige vil være alle de features du har forspurgt, dog med et lille twist; Alle tilvalg til design af skjorten forgår igennem et skema således at man eksempelvis kan vælge at der skal være tern sorte tern på skjorten. Eller man vil kunne uploade sit eget billede, alt hvad du så skal gøre er at give dem en skabelon og et tegneprogram de kan downloade (jeg skal nok klare begge ting), på den måde får de meget stor frihed til helt selv at kunne lave deres skjorte, dog ville det kræve at dine kunder kunne finde ud af at tegne. Man kan så istedet for også bare gøre således at man kan associere billedet med noget tekst der eksempelvis forklare at man ønsker røde og blå tern på sin skjorte. Eller du kan også  lave en billede fil med forskellige mulige motiver de så ville kunne bruge i deres design, som f.eks. et abe ansigt som man så bare kan paste ind på skjorten.

Den pakke ville cirka komme til at koste de 10.000

Den "dyre" version:

Jeg ville også godt kunne lave den anden version med alle de features du snakkede om for cirka 30.000 kr.

Hvis du er interesseret i at høre mere kan du kontakte mig pr. mail (hovedhakker@gmail.com) eller på telefon (42438912).

Mvh Emil

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:06

E. Konstantinovitz:
Jeg ville også godt kunne lave den anden version med alle de features du snakkede om for cirka 30.000 kr.

Det syntes jeg godt nok var billigt, jeg ville selv havde overvejet at tage indlede en dialog med et budget på omkring 100.000 kr. forudsat at jeg ellers kunne få afklaring på hvordan råmaterialet til texttures og 3D modeller fremkom. Og forudsat at jeg kunne få en god aftale med et af 3D firmaerne i det kontor fællesskab jeg sidder. Og ja, så havde det nok stadig været lavt sat.

Hvis jeg var trådstarter ville jeg helt sikkert tage imod dit tilbud, dog ville jeg give dig lidt mere for det f.eks. 40.000 kr. men så indfører en bod, der hed at hvis du ikke havde afleveret til aftalt tid og kvalitet, så var der en bod på 20.000 kr. Selvfølgeligt ville først betale når sitet var sat i produktion.
På den måde har trådstarter alt at vinde, enten får han et super billigt projekt der kører godt, eller også går han derfra med 20.000 kr. ekstra på lommen, til at den næste leverandør.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)