Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af e-shop - how to!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.
Jeg går med en stor drøm om at starte min egen webshop, ved siden af mit normale arbejde vel og mærke.
Men er meget i tvivl om hvad og hvordan?
Altså hvad må man og hvad må man ikke i forhold til alt! Regnskab, momsregistrering, dankortbetaling og alt det gængse. Håber virkelig der er nogen der gider at komme med nogle gode råd. Ved godt det ikke bare er lige noget man bare sådan gør! Men bliver nød til at vide lidt omkring det inden jeg evt. Går videre :)
Jeg har arbejdet med scannet hjemmeside i forbindelse med it arbejde og det virker rimelig nemt og overskueligt, men jeg har kun stået for det tekniske so far.
Mvh Camilla
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 08:13

Hej Camilla,

Jeg prøvede at sende dig en PB, men det var ikke muligt da du ikke tillader det :) Så jeg skriver herinde i stedet.

Jeg ville bare sige, at vi kunne da godt tage en snak om det at komme i gang med en online shop, hvis du ønsker det. Jeg er selv nystartet med webshop, men jeg har dog allerede gjort mig nogle erfaringer, som jeg gerne vil dele med dig. Det samme gælder hvis, du eventuelt har spørgsmål ift. de ting som du nævner, som regnskab, basal opsætning af webshop osv.

Du kan altid bare skrive en PB her på Amino, hvis det er, så kan vi tage den derfra Smile

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:33
Har sendt dig en pb :)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:54