Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mit domæne bliver ikke indekseret

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amino

Nu har jeg lavet +30 hjemmesider i wordpress og Google har altid været en god ven og indekseret efter max 14 dage når jeg har link buildet til siden og givet adgang til at crawle den.

Normalt har jeg kun brugt dot com domæner men i dette tilfælde er det dot info siden det drejer sig om er www.oceanseo.info der er nu gået 2 måneder uden den er er blevet indekseret. Jeg har link buildet og det er unik tekst på siden, google bot lever da næsten også på min side men indeksere vil den ikke : ) ..

Det bør da ikke være sværere at få indekseret et info domæne frem for et com domæne ?

Jeg er godt klar over siden er lidt "spammy" men omvendt har jeg normalt ingen problemer med at få indekseret denne type af sider med en forside og en privacy policy normalt går de glat igennem men ikke i dette tilfælde.

Hvis nogle har et par forslag er det bare super ellers må jeg vel bare væbne mig med tålmodighed.

God aften/nat
Simon

Ps. Æv jeg kan åbenbart ikke lave min hjemmeside som et klikbart link fra min android tablet
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke dette link hjælper med en indeksering i løbet af dagen

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten bukker og takker nu er jeg igen foran en rigtig computer og slipper for at lave et lidt kedeligt bump i tråden med mit link. 

Frem for at oprette en ny tråd kan jeg fortælle en lidt kedelig situation jeg befinder mig i med mine hygge wordpress sider som jeg arbejder rigtigt meget på i fritiden. Jeg ejer som sagt Oceanseo info og com
domænet.

Dot com domænet har en pænt stærk linkprofil hvilket ikke er tilfældet med dot info. Jeg købte disse domæner før SEO gik amok.

Jeg er under et massivt angreb på flere fronter

Mine adsense reklamer bliver click bombet konstant jeg tager dem af og på og har et stort hyr med det. Jeg vil dog sende en kæmpe ros til Google for ikke at have smidt mig af bestallingen og ligeledes bliver de mange falske klik nulstillet så jeg ikke modtager betaling så føler ikke jeg har haft brug for at kontakte dem.   

2  Jeg har fået henvendelser fra 2 på Fiverr fordi de studsede over mærkelige henvendelser om linkbuilding til min side.

3 Jeg har ejet domænerne fra før der kom to firmaer der har oprettet sig med mit navn og nu er den ene meget ubehagelig over for mig både telefonisk og via breve. Han vil ikke give mere end 300 kr for domænet men jeg vil ikke sælge til den pris jeg er godt klar over domænenavnet ikke repræsentere en stor værdi men omvendt giver det slet ingen mening at sælge til 300 kr.

Jeg kan på ingen måde bevise eller dokumentere nogle sammenhæng mellem disse ting men omvendt er det bare sjovt det hele sker på samme tid.

Men ja det har motiveret mig til en ting nemlig at linkbuilde og beholde 1.pladsen. Hvis jeg bliver smidt af Google adsense skal jeg med glæde bare parkere eller køre mine sider uden reklamer.

Simon

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du indsendt sitemap til Google og valgt geografisk mål ?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbyder du SEO og hjælp til at rangere højere i søgeresultaterne? Men du kan ikke få din egen side indekseret??

Det virker ikke som en særlig god reklame for dig selv, at du er nødt til at spørge om hjælp til SEO...

Eller er det en side du har lavet til en kunde?

Nå nevermind, al begyndelse er svær i denne internet branche. Jeg håber din side bliver indekseret pga. Linket i denne tråd :-)

Held og lykke med projektet.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Har du indsendt sitemap til Google og valgt geografisk mål ?

 

Hej Jonas tak for tips

Ja jeg har via Webmasters tools sendt mit sitemap og der skulle ikke være fejl, den skriver de er indsendt.

geografisk mål jeg går ud fra at dette også og er den option der er i webmasters tools for i så fald har jeg stillet målbrugere i USA.

Tak for din tid og god aften

Simon

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jens

Jeg tager ikke betaling for SEO ydelser bare lige så den ged er barberet : ) hverken som konsulent eller for at få link må min side, alt er helt gratis.

Jeg har mange der dagligt ønsker at komme på listen på ocenseo dot com. Den bliver indekseret instant der går som regel max 10 min fra jeg tilføjer folks links til google har indekseret så det er kun min reklame/link side der driller altså dot info domænet, så ja jeg ligger rigtigt godt i Google med oceanseo.

Nej selvfølgelig er den ikke lavet til en kunde.

Jeg skal på ingen måde sige at jeg kører et forkromet nyt SEO hjælpe side, men blot et poulært ”link katalog” med do follow blogs, som der findes mange af derude på nettet.

 

Simon

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)