Hej Amino'er :) |
Hej Linea,
Hvad skal du bruge - størrelse, antal og evt. farver/sort/hvid, eller?
/Morten
Hej Linea, Hvad skal du bruge - størrelse, antal og evt. farver/sort/hvid, eller? /Morten |
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Du kan prøve vistaprint, jeg er ret sikker på de har hvad du skal bruge :) |
Har du størrelser - det er lidt svært at give priser uden at vide størrelse.. men hvis det er hvide labels med sort tekst, så vil jeg tro at 100 stk. i f.eks. 20 mm x 20 m (runde eller rektangulere) koster omkring 100,- kr. + moms.. :-) .... såh det er nok ikke noget der rykker voldsomt i likvidteten :-) Men send mig størrelser, så får du præcis pris. Skal label være sort med hvid tekst er det lidt anderledes fordi hvis det skal se fedt ud, så vil vi anbefale at trykke i serigrafi - det er ikke fordi det er specielt dyrt, men fordi der er lidt opstart.. Derfor vil det kunne betale sig at købe lidt flere... :-) /Morten |
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Smid mig tekst til label, mail og adresse - så sender jeg dem U/B til dig.. Hilsen, Morten Reitoft Print Provider ApS mre@printprovider.dk |