Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

finde et godt webhotel.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg på udkig efter et nyt webhotel.

jeg skal bruge plads på server og der snakker vi om MIN 15 GB 

Trafik om mrd snakker vi om 30G

email skal der være MIN 15

der skal være daglig backup.

De 4 ting forventer jeg skal være på server.

Prise klassen skal ligge ind for 300 kr om året. ca

Håber du komme med nogle forslag.

Jeg har aldrig prøvet VPS server, men kunne godt overvejer det men er bare bange for at jeg vil drop det hurtigt eller ligne og jeg ikke kan finde ud af det.

Håber du kan hjælp mig :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 21:50
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:56

Jeg har meebox lige 

Lige nu har jeg pro 3 efter som jeg fik på deres fødelsedag tilbud. så give 355 kr for det, men jeg har overvejer mlhosting.nu det er frem til d 17/7 så her efter skal jeg betale normal pris.

Grund til at jeg vil have daglig det er fordi siden har vigtigt filer og ligne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:52
Med det budget kommer du nok desværre ikke så langt igen. Hvis det primært er for at få daglig backup med er det måske en bedre ide og finde en decideret backup udbyder.

15 GB plads når man snakker hjemmesider er rigtig meget. Typisk tager hjemmesider mindre end 500 mb. Tager dine hjemmesider rent faktisk 15 GB plads, eller prøver du bare at have rigeligt?

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 08:24

Vi kan desværre ikke klare en VPS til 300 pr år, men vi er blandt de absolut billigste - og det kan være du kan finde nogen at dele med for der er masser af plads, fri trafik og det er faktisk nemt - så kig forbi VPS Pro.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 11:46

ja okay, jeg tror heller ikke at jeg kan holde mig ind for 300 kr om året men så helst endnu for 750 kr eller ligne i den still :)

Men hvad går VPS server ud på?

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:55
jesper:

ja okay, jeg tror heller ikke at jeg kan holde mig ind for 300 kr om året men så helst endnu for 750 kr eller ligne i den still :)

En VPS er basalt set en stor server delt op i nogle mindre nogle, som derfor kan koste mindre. Du kan gøre alt på den. Hvis du ikke har nogen teknisk erfaring vil det måske være bedre for dig at bruge en VPS en anden styrer for dig (det koster), eller delt hosting. Du kan eventuelt prøve nogle forskellige løsninger af.

Kontakt os på Sales@serverfruit.com, så kan vi godt finde ud af noget.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesper:

Hej

En VPS server er faktisk det samme som din helt egen fysiske maskine, den er bare ikke "fysisk" men en "virtuel maskine". Det er billigere at sælge en VPS fordi den kører på "delt hardware". Det vil sige, din maskine deler ressourcer med andre maskiner i det segment hvor din maskine er hosted.

Har du en "unmanaged" VPS, er det din opgave at holde den sikkerhedsmæssigt opdateret, du skal ligeledes have den tekniske viden omkring opdateringer, sikkerhedsindstillinger og meget mere. Har man ikke den viden, og det har de færreste, skal man helst undlade at benytte en VPS medmindre den er "managed" hvilket selvfølgelig koster flere penge.

Mvh WebHosting A/S

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 12:32

Okay, så ved jeg ikke helt om det er mig som skal have VPS server.. hvis jeg selv skal stå for sikkerheden og mange andre ting og holde server op to day.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:51

Kan på alle måder varmt anbefale i123.dk - ved ikke om deres prisniveau holder sig indenfor det du skriver (priserne findes på siden), men de yder en seriøs god support og er rigtig stabile. Desværre er min erfaring med eksempelvis meebox den stik modsatte Huh?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)