Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til opstart af Adwords bureau i midtjylland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner som kunne være interesseret i at være med til at starte et Adwords bureau. Jeg har efterhånden arbejdet med adwords i 3 - 4 år.

Jeg har allerede flere faste kunder som jeg hjælper med adwords med succes, samt andet konsulent bistand indenfor online marketing. Men ønsker at starte en virksomhed som er 100% fokuseret på adwords markedsføring.

Mine tanker er at virksomheden skal beskæftige sig med opsætning af adwords kampagner, samt løbende administration. Yderligere vil jeg fokusere på kurser / workshops indenfor Adwords markedsføring.

Jeg forventer at et partnerskab skal fungere på 50/50 basis.

Om dig

Du brænder for at starte egen virksomhed,  og har sans for salg - Og kan være med til at skabe kontakt til nye kunde emner.

Du skal også gerne have kendskab til Adwords, og det ville være helt perfekt hvis du også er dygtig til at arbejde med adwords.

Kunne overstående være interessant for dig, så send en PB så vi kan tage en yderligere dialog. Det er bevidst at jeg ikke kommer med flere detaljer her i tråden, af hensyn til kunder etc.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)