Er der nogle der kan hjælpe mig i denne sag. Jeg har lavet en handel med firmaet xxxxx der, for mig, er for et rimeligt stort beløb omkring 200 skjorter. Sidst jeg hørte fra dem var i sidste uge, da mine penge skulle overføres. Siden da har jeg skrevet ca. 4-5 gange da der skulle aftales noget om leveringen. Altså ca. 4-5 gange siden d. 2/4 - 8 dage siden!
Indtil nu har jeg prøvet at kontakte dem på to tlf numre (det ene findes ikke og det andet går direkte på svaren) samt to forskellige e-mail adresser. Jeg får intet svar, og jeg kan heller ikke finde adressen på deres hjemmeside.
Hvad gør man i sådan en situation. Det kan jo være de holder ferie (ved ikke hvorfor) eller de pludselig har lukket ned? Nogen der kender noget til hele det her? Alt er nok hjælpsomt da jeg intet udgangspunkt har selv...
Det er ikke tilladt at hænge navngivne virksomheder eller personer ud i debatten.
Derfor er virksomhedens navn fjernet fra dit indlæg.
Det giver mulighed for, at du kan høre andre om deres erfaringer i samme situation.
Men altså ikke nævne navne. På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du kan evt. også slå domænet op på dk-hostmaster.dk og finde ejerens navn og adresse.
PS. jeg så firmanavnet inden "ninja-John" slettede det. - og jeg begriber ikke, at du har turdet handle på den hjemmeside - men gem så meget info, du har, og overvej en politianmeldelse, hvis du ikke hører noget inden for en uges tid (han kan jo bare have travlt eller tabt telefonen i toilettet!)
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
Ja set i bagklogskabens lys skulle jeg nok aldrig have handlet der. Kald mig ny og naiv (det er vist tilladt her). Som du selv skriver har jeg fundet ejeren af domænet, men det kan jo ligeså godt være et falsk navn.
Jeg vil ikke sige du er ny eller naiv. Jeg laver de samme fejl som dig, fordi jeg har tiltro til at jeg kan stole på folk, og at folk har nok samvittighed til ikke at snyde..
Jeg ved hvem der står bag, han er en fusker. Jeg var i starten partner i congros, men droppede det fordi han er en fusker...
Smid mig en pm, så kan jeg give dig hans navn, facebook og mobil nummer