Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver procent del væk af butik til investor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, står med en god butik men rigtigt gode indtjenings muligheder, den mangler bare at blive fyldt ordenligt op. 

søger derfor aktiv/passiv investor, med / uden kontakter i detailhandel - som mod procentdel vil hjælpe med opstarts udgifter. 

Alt inventar haves!

Skriv pm for at få detaljer. 

Dbh

Julian

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Unskyld Julian men helt ærligt...

Først siger du at du har en tøjbutik med lækkert tøj og søger sponsorer til hvide salgsposer som tøjet skal i..

Så søger du nogen med kontakter der kan fylde din butik op med tøj (ehh havde du ikke noget fantastisk tøj som skulle i poserne?)

Nu søger du en som kan sponsorere en del af huslejen....

"en butik med rigtig gode indtjeningsmuligheder" hvad baserer du dette på?

Jeg mangler ord, kan godt være det bare er mig?

Jeg synes du skal arbejde videre med din ide, men før du springer ud i det bør du have lavet "hjemmearbejdet"

vh

C-Consult

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 11:29

Hej c-consult. 

Du misforstår det beklageligvis. 

Jeg søger sponsorater som kan give mig flottere poser end hvide salgsposer, indtil jeg selv har råd, og det vil være en god mulighed for begge parter. Han bliver eksponeret og jeg får poser. 

Så søger jeg ikke nogle der kan fylde min butik op, men levandørere og samarbejdespartnere. 

Grunden til jeg har været så aktiv er at jeg overtog butikken i sidste uge, det var et meget unikt tilbud, og derfor står jeg nu med en tom butik der skal fyldes op. 

De gode indtjeningsmuligheder er baseret på butikkens udstråling og udsmykning, lokationen af butikken, samt at der er en overset kundegruppe, og oveni så er huslejen områdets billigste. 

Hvis der er nogle som er interesseret, håber jeg ikke at forvirringen af skabt tvivl.

Mkh

Julian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)