Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalender

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for en online kalender der sender påmindelses sms og mail. Vi har flere ansatte der selv booker tid for kunderne, på deres egen pc/tablet.

Lige nu bruger vi Onlinebooq.dk, sms er lidt dyre, men det største problem er, at der ikke er en admin login så alle der bruger kalenderen kan slette/ændre i alt kunder, beskeder .. ect.

Vi er godt tilfreds med Onlinebooq men at en ansat kan ændre/slette alt er noget af en satsning ;)

Er der nogle andre kalender derude jeg ikke er løbet over i min søgen, vil jeg være glad for en hint.

Vigtigt.
For ligge at der ikke skal være tvivl. Kunderne booker ikke selv, så vi har slået online bookingen fra, og bruger den kun som kalender til os selv.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:38

Hej CSS

Med supersaas kan du være administrator, og lade dine ansatte være superbrugere. Supersaas finder automatisk ud af, om du bruger en almindelig computer eller tablet/mobil enhed, og tilretter sig dertil.

Du kan bruge CPSMS til dine sms´er og automatiske emailbekræftelser er gratis.

Du kan roligt prøve at lave en gratis online kalender ved supersaas.dk. Det er den bedste måde at finde ud af, hvad der virker for dig.

Mvh

Holger

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:40

Jeg kan kun rose Google Kalender.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Randers
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Fra  BaboonWire Skrevet kl. 19:33

Jeg ved ikke hvor hurtigt du skal bruge et kalender system, men vi er undervejs med et kanon projekt, som helt sikkert vil kunne hjælpe dig med dine problemer.. Du kan tilmelde på baboonwire.com så vil du få besked ligeså snart vi går online, vi forventer at launche vores side og system slut maj - start juni..

Du er velkommen til at kontakte mig for yderlige informationer på alexander@baboonwire.com

Hilsen

Alexander

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)