Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Animationsfilm?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er nysgerrig omkring man kan få produceret en kort præsentationsfilm i animation til billige penge?

Nogen som kender nogen eller lign?

mvh

Maja

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis animationsfilmen skal være til rigtig billige penge, så er det smarteste nok at vælge et halvfabrikata hos VideoHive (eller lignende services) til $20, selv indtale speak, og så få en AfterEffects kyndig amatør til at indsætte den relevante tekst samt klippe det hele sammen for en plov.

VideoHive
http://videohive.net/search?utf8=%E2%9C%93&term=whiteboard

Jeg ville aldrig selv anbefale denne løsning til en kunde, da jeg personligt tror meget lidt på æstetikken og signalværdien ved billig animation. Det er lidt ligesom klichéprægede stock images til discountpriser.

Men det er bare min holdning – der er mange der er rigtig glade for både billige stock images og billig animation. Det er i sidste ende et spørgsmål og smag og, ikke mindst, om hvilket image/branding/troværdigheds signal man ønsker at sende. Ønsker man at sende et signal om prisbevidst discountværdi, er det ikke nødvendigvis en dårlig strategi.

Realfilm kan sagtens være relativt billige og samtidig troværdige, specielt hvis man tydeligvis har lavet dem selv. Der kan være noget umiddelbart og ægte over det.

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok tage kontakt til animationsskolen i Viborg i håb om at finde et billigt talent, frem for at bruge et semi-dårligt etableret firma :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er sådan set enig med dig i det, Jannie, lige bortset fra at en rimelig god animationsfilm lavet fra bunden (altså ikke bare via minalt tilpasset halvfabrikata) er en temmelig stor opgave. Det er noget helt andet end produktion af en enkelt tegning, illustration, eller lidt karakterdesign, som man godt kan få en dygtig studerende til at lave.

Vi lavede faktisk, for nogle år siden, en række opslag på Viborg hvor vi søgte talent til at lave en lille animationssekvens der skulle indgå i en realfilm. Lønnen var supergod, men ingen ville/kunne påtage sig jobbet.

Hvis du kender nogle fra Viborg der er friske på at lave kvalitets animationsarbejde til små penge, så må du endelig henvise dem til os - jeg er sikker på, at vi kan finde en masse arbejde til dem!

Med venlig hilsen
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)