Jeg vil gerne skifte min template i wordpress og have sat lidt op. Hvor omstændigt er det egentlig? Er der nogen der kan hjælpe med det (konsulentydelse) til en rimlig pris?
Tak for dit hurtige svar. Det er en færdig template fra www.majbjerre.dk til den som er brugt på inspire-people.dk Jeg vil gerne et vil jeg gerne have de skiftende billeder på forsiden lavet til et enkelt billede. Min tekst fra min gamle side, vil jeg gerne have med, men jeg er i tvivl om den blot bliver selvom man skifter template? kunne forestille mig at der blev lidt rod hvis man skifter template (måske ikke) Kunne godt tænke mig at få "skriv op til nyhedsbrev" med som jeg har idag, men ikke er på den nye template. Det er muligvis blot et modul ... svarer dette på dit spørgsmål?
Så lidt. Hvilken platform bruger du til dit nyhedsbrev mailchimp eller? Hvis du har den template, så kan jeg hjælpe dig gratis. Send mig en PB eller en mail på info@scanpolmedia.dk. Så kigge jeg på det.
Dbh. Søren
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.