Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du designe min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler et godt tilbud på en der vil lave en hjemmeside til min salon, med bookingmuligheder på siden og ellers meget enkle fakta om selve salonen.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:43

Jeg kan tilbyde dig en hjemmeside for 2000 kr. 
Du kan skrive en besked til mig hvis det har din interesse.  

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 52
Fra  KjergaardGraphic Skrevet kl. 22:58

Hej Nicole,

Jeg kan se at du et godt tilbud, på en hjemmeside til din salon, og lige præcis et godt tilbud, er hvad jeg har til dig :)

1000 kr. For en komplet hjemmeside (Logo design, web design samt opsætning af siden)

Kan desværre ikke sende dig en besked herinde, men hvis du er interesseret så send mig gerne en besked på:
kjergaardgraphic@gmail.com 

Mvh.
Michael Kjergaard
www.kjergaardgraphic.dk 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:00

Nicole Von Schenkenberg:

Mangler et godt tilbud på en der vil lave en hjemmeside til min salon, med bookingmuligheder på siden og ellers meget enkle fakta om selve salonen.

Jeg har et par pakker, 

den til 4500,- + 1-2000,- for bookingmulighed vil måske passe dig.

8244.Flyer-front.pdf

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34

Davs i forummet, mit navn er Emil og jeg er vist det man definere som en selv erklæret Wordpress ekspert (jeg har dog også en masse "ekspertise" inden for andre CMS systemer). Jeg er super interesseret i at få lov til at lave din side. Jeg har stor forstand på teknikken bag, og hvis det er krævet kan jeg sagtens selv programmere features (Jeg har forstand på HTML, XHTML, CSS, PHP, jQuery og Java (til javascripts)). Udover det har jeg studeret e-handel og design længere hvilket betyder at jeg kan udforme din side så den er super brugervenlig, ser lækker ud og vigtigst af alt skaffer konvertering (igennem eksempelvis mønstre og former psykologiske påvirkning)!

Jeg har selv kørt en webshop før, hvilket jeg godt er klar over ikke er det samme som en salon. Men jeg ved hvad der får kunderne til at føle sig tilpas og værdsatte.

Men det bedste af det hele er at min hobby og mit arbejde er en og samme ting, nemlig webudvikling. Derfor er jeg innovativ, frisk, levere opgaven, gør det billigt og vigtigst af alt ligger jeg kærlighed i siden. Mere kan man vel næsten ikke kræve?

Her er mit tilbud: Jeg laver en komplet side med header og baggrund, samt de forspurgte features, hvis det er fint for dig kan jeg eventuelt også smide noget af mit ekstra personlige touch på ganske gratis (du kan jo altid se om du kan lide det).

Det hele får du for kun 1900 kr. 

Skriv endelig, så kan vi jo aftale nærmere!

Hilsen Emil!

P.S Her kan du jo lige se hvad jeg p.t arbejder på:

http://kyiancraft.dk/mobilizeme/webdesign

www.kyiancraft.dk/SocialtMedie

www.kyiancraft.dk/GourmetTruget

www.kyiancraft.dk/mobilizeme

http://kyiancraft.dk/mobilizeme/

www.kyiancraft.dk/wpshop

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 23:34
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Ups, der er vist nogle links som er blevet lidt rodet:

www.kyiancraft.dk/webdesign

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:55

Prøv http://www.bricksite.com det er rimelig enkelt at komme igang med og mere avancerede ting koster kun lidt ekstra.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Nørresundby
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 26
Fra  media2impress Skrevet kl. 00:52

Hej Nicole, 

Jeg vil gerne give dit et seriøst bud på design og udvikling af din hjemmeside, så den passer til dine behov og ønsker. 

Hvis du har lyst til at tage en snak om tingene, så tag og smid mig en privat besked herinde - det er naturligvis helt uforpligtende. 

/ Jacob

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:11

Jeg kan lave hjemmesiden for 1800 kr inkl. moms og 10 timers support. Det kan enten være i Wordpress eller Joomla. For at høre mere kan du enten sende mig en mail på info@scanpolmedia.dk eller en PB her.

Referencer: http://scanpolmedia.dk/referencer/

Dbh. Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)