Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skaffe mig 500 likes på Facebook?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge Aminoer!

Jeg sidder her tirsdag aften og sulter lidt efter flere likes på vores Facebook side

Derfor er spørgsmålet:

Kan du skaffe mig 500 likes på Facebook, hvordan vil du gøre det og hvad vil det koste mig? Kan det gøres billigere end Facebook Ads?

Så hvis du har en god idé til en konkurrence eller et smart stunt må du endelig svare her i tråden :) Det kan jo være du også kan tjene på det ;-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 22:24
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:35

Hvis det skal være likes du kan bruge til noget, så lad være med at købe dig til dem. Har aldrig forstået ideen med at købe sig til likes, det er jo ikke brugbart overhovedet.

Brug i stedet din energi på at lave noget ordenligt indhold at smide på din Facebook side, så for du langt bedre resultater i sidste ende.

EDIT:

Når jeg skriver "købe likes" mener jeg selvfølgelig ikke Facebooks egne ads - de kan nemlig sagtens være fine at bruge - jeg mener dem hvor du køber 1000 likes for X kroner - MEGA useless :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

En konkurrence er vel det oplagte bud.

1. Del billedet

2. Like vores side

3. Du deltager nu i lodtrækningen om et valgfrit iPhone cover - præmien skal nok være lidt større! ;)

.. eller hvad ved jeg :)

Ved ikke engang om det er tilladt, men jeg ser det da fra tid til anden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 22:42
Hej Patrick,
Tak for tippet, selvom jeg ikke ligefrem havde den slags "Black hat" tiltag i tankerne. Risikerer jeg noget ved at prøve den slags skumle tiltag? Det er vel ikke imod Facebooks vilkår at være modtageren af den slags likes? Har nogen hørt om sider der er blevet lukket pga mistænkelige likes?

På den anden side får jeg jo heller ikke andet ud af dem en et pænere tal i min like-tæller - og der er jo ikke "stor" forskel på 2000 og 3000 likes.
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 22:42

Brian Larsen:
Har aldrig forstået ideen med at købe sig til likes, det er jo ikke brugbart overhovedet.

Det er vel brugbart på to måder:

1. Siden får mange likes, og nogle typer folk vil have større tilbøjelighed til at også at like den.

2. Man får adgang til nogle af facebooks funktioner som kræver et vist antal likes, som man ellers ikke ville have adgang til. F.eks. promover funktionen, som kan bruges til at skaffe flere, reelle likes.

Venlig hilsen,

Jonas

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 22:46
Mikkel Lauridsen:

En konkurrence er vel det oplagte bud.

1. Del billedet

2. Like vores side

3. Du deltager nu i lodtrækningen om et valgfrit iPhone cover

.. eller hvad ved jeg :)

Ved ikke engang om det er tilladt, men jeg ser det da fra tid til anden.

Den slags ser jeg også alverdens steder, men det er imod Facebooks vilkår og medfører i værste tilfælde lukning af siden - og det er mange penge ud af vinduet når man har 2000 likes i forvejen.
Den eneste tilladte metode til den slags er gennem et Facebook App (ligesom det vi har i forvejen).
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 22:48

Jeg tror at facebook har givet op mht. falske likes. Men det eneste du kan bruge dem til er hvis du vil se stor ud eller for at nå de 25 likes for at blive officiel. Hvis det er for at skaffe kunder, vil ads nok hjælpe dig meget mere. Det skal lige siges at jeg ikke selv har købt mig til likes, har kun 6 på min side :)

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 22:53

Jeg har en "ven" som engang har købt 1200 likes for 80 kr. Det ser jo lidt lækkert ud når siden har lidt likes, men for det første er i de fra Khasakstan, for det andet slettede Facebook de 800 igen efter et par dage....... 

//Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Du kan jo altid gå på Fiverr.com og købe 2000-3000 likes for 5$, de har mærkelige navne og er sikkert også falske men det virker godt, når andre ser at der er 3000 der har liket. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)