Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere bydes til Sydfyn, skal man grine, græde eller banke hovedet i væggen?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Du kan ikke købe noget for dem Smile

Den kommentar får du 5 ubrugelige stjerner for Smile

Nå vi må hellere holde med offtopic emnet. Jeg søger selv op på hvad det stjernekasteri kan bruges til Smile

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 10:06

Jeg er helt enig med dig, efter den video ved man slet ikke hvad man skal sige. Jeg tror det er meningen at de har lavet en så dårlig video men med at godt budskab, at alle kommer til at snakke om det, og dermed høre deres budskab.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
spm er så hvad tilbyder de så iværksættere?
Er det nemt at få de nødvendige tilladelser ?
Hurtig og nem sagsbehandlingen?

God infrastruktur vdr logistik, internetforbindelser ?
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:46

Prøv med ord som: Genialt, kikset, markedsførings stunt ;)

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 10:58

Nicolaj Thomasen:

IT-afdelingen i Ringkøbing-Skjern kommune har simpelthen lige bakset en 123hjemmeside sammen, hvor mange har mon været involveret i det projekt Big Smile

Jeg har lige smidt en hilsen i deres gæstebog. Det er ikke mange kommuner, der har både gæstebog og besøgstæller og så er de endda tilmeldt listen med gallerier, det er klasse!

De sletter desværre kritiske indlæg i gæstebogen - been there,,, ;)

Det projekt smider de 130+ mill efter af skatteborgernes penge - det er faktisk meget mere tragisk end sjovt i virkeligheden.

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:11

Janni Mikkelsen:

Nicolaj Thomasen:

IT-afdelingen i Ringkøbing-Skjern kommune har simpelthen lige bakset en 123hjemmeside sammen, hvor mange har mon været involveret i det projekt Big Smile

Jeg har lige smidt en hilsen i deres gæstebog. Det er ikke mange kommuner, der har både gæstebog og besøgstæller og så er de endda tilmeldt listen med gallerier, det er klasse!

De sletter desværre kritiske indlæg i gæstebogen - been there,,, ;)

Det projekt smider de 130+ mill efter af skatteborgernes penge - det er faktisk meget mere tragisk end sjovt i virkeligheden.

Min "hilsen" er der endnu, og ja, det er faktisk lidt tragisk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle vil spørge - "Er det street!?" - Har kun at sige: Det er maks street og det holder 100%!

175.372 visninger bare på YouTube, derforuden mediedækning - Siden i mandags vel og mærke.

Thumbs up - Synes det er vildt genialt!

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 21:01
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:58

Festlastbiler.dk:
og prisen for videoen er 21.250 kroner...det vil jeg nok kalde "value for money"....

Ja, hvis det får iværksættere til at etablere sig på Sydfyn, så er det billigt, selvom det er pinligt.
Hvis ikke, så er det spildt.

Jeg tror mest på det sidste.

Jeg tror, der skal helt andre ting til at få iværksættere i landdistrikterne. Se f.eks. hvilke problemer iværksættere, som allerede er i gang i det Sydfynske, tumler med: http://www.amino.dk/buzz/Historie/Diverse/Sydfynske-ivaerksaettere-latterliggjort-af-7227

Det var nok værd at kigge på rammebetingelserne først, og så danse bagefter.

Hans 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:47

Hans Stokholm Kjer:

Festlastbiler.dk:
og prisen for videoen er 21.250 kroner...det vil jeg nok kalde "value for money"....

Ja, hvis det får iværksættere til at etablere sig på Sydfyn, så er det billigt, selvom det er pinligt.
Hvis ikke, så er det spildt.

Jeg tror mest på det sidste.

Jeg tror, der skal helt andre ting til at få iværksættere i landdistrikterne. Se f.eks. hvilke problemer iværksættere, som allerede er i gang i det Sydfynske, tumler med: http://www.amino.dk/buzz/Historie/Diverse/Sydfynske-ivaerksaettere-latterliggjort-af-7227

Det var nok værd at kigge på rammebetingelserne først, og så danse bagefter.

Hans 

Det er faktisk ligegyldigt da videoen slet ikke havde det formål i første omgang. :-)
Man kan da kun tage hatten af for at de viser et "down earth" billede af Sydfyn. Og mon ikke at videoen i hvert fald har åbnet nogles øjne - privat og/eller erhverv med det medieomtale den har fået. Så en tilflytter er vel så godt som win-win Smile

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)