Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere bydes til Sydfyn, skal man grine, græde eller banke hovedet i væggen?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sige, at den er kikset på den fede måde! Filmisk kunne der bestemt have været arbejdet mere med belysning, vinkler, dynamik, flow og indhold. Men tilbage står indtrykket af nogle lokale spidser med humor og glimt i øjet! 

Sandheden er jo, at en del virksomheder som adresserer hele landet, lige så godt kunne være beliggende i udkanten af Danmark, som i Københavnsområdet. Se fx Buildadvisor.dk, der fra den hensovende tornerosekøbstad Hasle på Bornholm nu gerne vil være Hent-tilbud site for hele Danmark.

Det samme kan ske på Ærø. Og jf. Buildadvisor.dk - der har fået rigeligt med midler fra fx EU's socialfonde - kan støttemulighederne være bedre, meget bedre, end hos os flertallet i København & omegn.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på, at de ikke har gjort sig den ulejlighed at måle på effekten.
Hvor mange iværksættere rykker til Sydfyn som resultat af kampagnen.

Jeg håber, kampagnen indeholder mere end blot denne plathed - ellers er det for tyndt.

Jeg gætter på, at vi om et stykke tid vil høre, at kampagnen var en succes, fordi x tusinde har set borgmesterne ikke-danse på youtube. Så kan borgmestrene retfærdiggøre investeringen, men der vil stadig være det samme antal iværksættere på Sydfyn.

Undskyld fra en sur, gammel mand.

Jeg grinede også, da jeg så den i aftes - men det får mig ikke til at flytte til Sydfyn.

Hans 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Den er så dårlig at den opnår den effekt som alle os andre sukker efter. Eksponering! "Der findes ikke dårlig reklame" Big Smile

Janni Mikkelsen:

Men - de er ikke alene - Se hvor proff de er i Ringkøbing-Skjern kommune - de vil også have iværksættere ;)

http://www.rfi-fonden.dk/

Modsat Sydfyns landsdækkende eksponering, så er det direkte amatøragtigt at lave en offentlig hjemmeside med 123hjemmeside!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De skulle hyres til manuskriptet på Klovn The Movie 2.. Mere tåkrummende bliver det ikke. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Off-topic:

Jeg har lige fået en mail på at jeg har fået en stjerne på mit indlæg. (Går ud fra at det er en, der ikke enig med mig)

Hvad betyder det egentlig? Er det bare en markering af mit indlæg eller har de stjerner nogen anden betydning?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janni Mikkelsen:

Hahaha, shit det er tåkrummende - Jeg kunne altså ikke holde til at se ret meget af det :)

Men - de er ikke alene - Se hvor proff de er i Ringkøbing-Skjern kommune - de vil også have iværksættere ;)

http://www.rfi-fonden.dk/

IT-afdelingen i Ringkøbing-Skjern kommune har simpelthen lige bakset en 123hjemmeside sammen, hvor mange har mon været involveret i det projekt Big Smile

Jeg har lige smidt en hilsen i deres gæstebog. Det er ikke mange kommuner, der har både gæstebog og besøgstæller og så er de endda tilmeldt listen med gallerier, det er klasse!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Kousholt:

Off-topic:

Jeg har lige fået en mail på at jeg har fået en stjerne på mit indlæg. (Går ud fra at det er en, der ikke enig med mig)

Hvad betyder det egentlig? Er det bare en markering af mit indlæg eller har de stjerner nogen anden betydning?

 

Så fik du 5 af mig, så er der ligevægt Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Så fik du 5 af mig, så er der ligevægt Smile

Tak for det. Men det var nu ikke stemmefiskeri jeg luskede efter. Bare en forklaring på hvad man kan bruge det til Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Kousholt:

Nicolaj Thomasen:
Så fik du 5 af mig, så er der ligevægt Smile

Tak for det. Men det var nu ikke stemmefiskeri jeg luskede efter. Bare en forklaring på hvad man kan bruge det til Smile

 

Du kan ikke købe noget for dem Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nårh! Hvor er de søde! Får næsten lyst til at flytte til Sydfyn :-)

Desperat landsdel kræver helt åbenlyst desperat handling - herligt at de springer fladt på maven på lavt vand :-)

 

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)