Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere bydes til Sydfyn, skal man grine, græde eller banke hovedet i væggen?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg mangler ord efter at have set dette indslag, er der nogle Aminoer der har et par stykker til overs jeg må få - altså ord?

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hahaha, shit det er tåkrummende - Jeg kunne altså ikke holde til at se ret meget af det :)

Men - de er ikke alene - Se hvor proff de er i Ringkøbing-Skjern kommune - de vil også have iværksættere ;)

http://www.rfi-fonden.dk/

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold kæft man.. Må indrømme at jeg synes de er herlige! - Intet mindre! At de blotter sig på den måde! Ja det er ømt, VIRKELIG ømt - men de gør et forsøg på at være "ungdommelig", og sælge deres landsdel som måske ikke er så eftertragtet.

- Hatten af for dem, det er lige før at jeg kunne fristes! Smile

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

River teltpløkkerne op og flytter til Sydfyn. ;) Kan ikke lade være med at have respekt for at de 4 herre tør udstille sig på denne måde.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Frederiksberg C.
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

OH. MY. GOD :-D jeg mangler ord.
Som beboer på Sydfyn, vil jeg godt have lov at sige officielt UNDSKYLD!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sjove i det her er, at faktisk er flere fra storbyen flyttet til sydfyn med succes.

Den hjælp de har kunne få af deres iværksætterhuse har været langt bedre end i København.

Var til et foredrag sidste år med en som fortalte hele hans historie med flytningen :)

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er de fantastiske! Skype-BigSmile

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kreative borgmester desperadoer...de er så kitchede at de godt kunne gå hen og blive kult....

Man er i hvert tilfælde ikke i tvivl om deres budskab.

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Jeg finder en/flere måder en direktør kan få 50-5.000 nye kunder indenfor 30-90 dage... Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Jeg kan lide den - hvorfor?
Fordi.jeg lugter muligheder.
Her er hvad du bør gøre. Registrer din virksomhed på sydfyn, bliv fotograferet sammen med en af de 4 herre - få ham til at anbefale dit produkt. Hey - hvis han er klar til at danse så vil han også anbefale dit produkt, right?
Få ham til at skaffe dig et møde lokale på,den fineste bygning de har - jeg så et slot i.reklamen. Der holder du et 45 min langt møde hvor du laver din fremvisning af dit produkt.
Få lavet et salgsbrev der beskriver fordelene ved dit produkt, med billederne af borgmesteren og billedet af slottet. Send det til 200 virksomeheder i området - hvis det sælger så opret det som en annonce i de største erhversblade.

Det kan kun gå galt hvis du sælger muggen jord
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker det! Gid borgmesteren heroppe gjorde sådan noget!

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)