Jeg har lige købt et domæne, der hedder www.farmer-pictures.com - jeg tænker ikke over i første omgang, at der kan være problemer med rettighederne da, der i forvejen er en side der hedder www.farmerpictures.com .
Kan der opstå problemer for mig hvad angår rettigheder til siden? Som jeg ser det, er der ingen copyright på www.farmerpictures.com - men vil ikke satse og bygge en hel hjemmeside op, for at så rive den ned igen om en måned.
Hej Damgaard Ja der kan godt opstå gnidninger hvis du lancerer website med dette navn. jeg vil opfordre dig til at droppe domain og finde et nyt.
Der er flere eksempler på dette så hold dig fra det og sats på et andet navn. Husk at google lidt og undersøge navne inden du køber.
Er selv involveret i en virksomhed og her viste det sig at ønsket navn var optaget af firma i USA (dog med anden endelse på domain). Så fandt vi på andet navn og logo så nu er der ingen problemer.
Jeg tror at jeg hade fundet på et andet navn, jeg personlig syntes at det er lidt at bruge andres ideer, ved bare at sætte - ind.
Jeg har selv borneflimmer.dk og ville blive godt sur hvis nogen købte borne-flimmer.dk
Men det er bare mit syns punkt også selv om det andet domæne ikke bliver brugt endnu, det kan jo være at de arbejder på det, men hvorfor ikke prøve om du kan købe www.farmerpictures.com . af dem ??