Hey amino's, vil lige informere jer om, at jeg personligt i hvert fald har modtaget en mail, hvor facebook tilbød mig en kode, som kunne indløses til 300 kroner til annoncering på facebook.com. Jeg har netop aktiveret min annonce og om et par timer, når annoncen er godkendt, skulle jeg gerne få mine første besøgende og dermed forhåbentligt flere likes!
(Bare et tip, som jeg håber et par af jer kan bruge. Min kode stod i hvert fald til at udløbe idag, så hvis i har modtaget den samme, er det bare med at komme igang! :D)
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Hmm kunne da godt bruge sådan en kode. Ved du evt hvordan man kan frem provokere mailen ??
Der går rygter om at du kan oprette en reklamekonto, og så når du kommer til at indtaste et betalingskort, kan du nogle gange taste forkert og så stoppe oprettelsen helt. Nogle dage efter får du så en mail fra facebook med en kode.
Hmm kunne da godt bruge sådan en kode. Ved du evt hvordan man kan frem provokere mailen ??
Der går rygter om at du kan oprette en reklamekonto, og så når du kommer til at indtaste et betalingskort, kan du nogle gange taste forkert og så stoppe oprettelsen helt. Nogle dage efter får du så en mail fra facebook med en kode.