Jeg har en kollektion af Hårpynt på Lager. Alt er på kort og mærket af. Dog med priser i Euro. Jeg har 250.000 stk. Kollektionen er designet og produceret i Italien.
Jeg arbejder normalvis ikke længere med mindre butikker, men jeg kan nævne at vores firma har i 2008 afsluttede sammenarbejdet med Matas/Sister's Point med flere. Gunden til at jeg har dette parti på lager, er at en af mine kunder med butikker i hhv. Italien/Slovenien/Tyskland, er gået konkurs.
Hvis du har interesse for dette parti eller i det hele taget i at få Hårpynt/smykker ind i butikken, er du velkommen til at kontakte mig.
Der er mange af den her slags poster. Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være så svært at finde varer til jeres butikker. Der er masser af etablerede brands/grossister som har varer på lager, men som ikke er opmærksomme på amino forespørgsler da de henter deres kunder fra messer eller ved direkte henvendelser. Søg på nettet, find de mærker som kan være noget for dig, ring til dem. Sværere er det ikke.
Der er mange af den her slags poster. Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være så svært at finde varer til jeres butikker. Der er masser af etablerede brands/grossister som har varer på lager, men som ikke er opmærksomme på amino forespørgsler da de henter deres kunder fra messer eller ved direkte henvendelser. Søg på nettet, find de mærker som kan være noget for dig, ring til dem. Sværere er det ikke.
Mvh Jens
Du har da ingen idé om opretter også ringer rundt? (Hvilket de fleste med sund fornuft ville gøre hvis man havde så travlt med at fylde en butik!)
Ingen grund til at svare opretter sådan da han/hun/de stensikkert bruger alle muligheder, deriblandt Amino :-)
Det er en general betragtning, baseret på at jeg arbejder i et firma med 3 butikker (mode og brugskunst) hvor vi næsten dagligt får tilbud om at købe lagervarer. Jeg er, med andre ord, fuldstændigt sikker på at der stadigvæk er en overflod af lagervarer både i DK og udlandet. Beklager hvis du synes at ordlyden var hård.
Kan godt forstå din umiddelbare tanke, sagen er jeg over tog butikken for et par dage siden og skal så hurtigt i gang som muligt, amino er et rigtigt godt sted at mødes med ligesindene som vil gøre en god handel. - Selvfølgelig ringer jeg primært ud og snakker med forskellige grositer, og snakker med sælgere fra brands, men da jeg er helt nybegynder og indtil videre kun har fået et par kontakter ( som jeg er yderst tilfreds med) så må man søge og spørge alle de steder man kan.
og desværre har jeg endnu ikke fået den rette aftale :/
Kig på http://www.janus-shop.dk/maerker.html så kan du få en idé om hvilke mærker vi handler med. Hvis det er noget i den stil kan jeg sagtens give dig nogle kontaktoplysninger, men det er alle sammen nogen du også kan finde online. Jeg kender naturligvis også mange andre alternativer end dem vi handler med. Når jeg har en bedre idé om hvor du vil hen kan jeg bedre komme med bud på hvem du kan ringe til.
Jeg har en del damesko i mærkerne: Aitems, Murphy & Nye (italien), phigo, Dumond
Holy-Moly, Amust, Bronx Fashion, Via Uno, rocketdog, Sparty shoes
Hvis du syntes om at sælge sko, kan du lige kontakte dig. Du kan få 20% af salgsprisen.