Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med covers sælges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg er nødt til, at sælge min shop www.DitCover.dk da jeg ikke har flere penge til, at udvikle den og få markedsført den. Jeg er blevet arbejdsløs og har derfor ikke en indtægt, som dækker de udgifter jeg løbende har. Den har INGEN omsætning endnu :-) Den er lavet i Prestashop.

Det som jeg sælger er:
www.DitCover.dk  - Webshoppen(indholdet) + domænet. Prisen for shoppen inkl. de rettelser jeg har lavet er min. 5000,- værd
- 330-350 covers til både 4/4s og 5, sælges de lavt altså for 49,- giver det 16.xxx,-. De havde en indkøbspris på ca. 4000,-
- Epay aftale som overdragelses har oprettet den i februar og er Business pakken, den har koster ca. 6100,- et års aftale. (Bruger Euroline som indløser og den aftale kan ikke overdrages, så i skal selv have en indløsningsaftale til shoppen).
- Logo'et har jeg fået designet og er i flere formater. Det har kostet mig 800,-  
- Leverandører følger med. Udvalget kan udvides rigtig meget. (De er beliggende i Kina).

I min optik giver det en værdi på omkring, 16.000,-. Dog ønsker jeg, at få shoppen solgt nu og derfor vil jeg gerne lade folk byde på den. Bud skal ske over pb, chat, mail, skype eller telefon.

Kan kontaktes på mail: Lasse@lasselykke.dk , Skype: Lykkemedia eller tlf. 20547084 / 28180493(Virker ikke lige nu).

Har i nogle spørgsmål, så fyr løs! :-)

Med venlig hilsen
Lasse Lykke-Sørensen

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Har du solgt din shop?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07