|
Hej Min Mail adr. anders@proelitetræning (xn--proelitetrning-9ib.dk) vil ikke godkendes på min Iphone, men virker fint på min MacPRO, kan i hjælpe... Bedste hilsner Anders
|
går ud fra at du har skrevet .dk eller .com efter den?
Debat
|
Hej Min Mail adr. anders@proelitetræning (xn--proelitetrning-9ib.dk) vil ikke godkendes på min Iphone, men virker fint på min MacPRO, kan i hjælpe... Bedste hilsner Anders
|
|
går ud fra at du har skrevet .dk eller .com efter den? |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Hej Ja, det har jeg, jeg har sat den op som på min computer, hvor det virker fint... men tror måske det er fordi der er et æ i navnet hvilket jeg erstatter med en HTML kode? som sagt virker det jo på computeren så... er der noget i Iphone der ikke snakker det sprog? |
|
Hej Anders Prøv at kigge på denne guide, måske har du overset et eller andet. http://surftown.dk/support/hvordan-saetter-min-e-mail-adresse-op-pa-min-ipod-touchiphone Mvh /Michael |
|
Hej Michael Tak,men det hjalp desværre ikke, det er allerede i menu punkt 4 det går galt, før server ind og ud etc. skal sættes op... Bedste hilsner Anders |
|
Hej Anders Du husker at der er forskel på store og små bogstaver i koden. Tjek at et "O" måske kan være et "0" (nul), lille "L" kan være et stort "i" osv. Prøv at copy/paste koden fra din velkomst mail (hvis det er den der bruges til mail) ind i en tekst editor, måske kan dette afsløre noget. Kontroller evt. også i dit Surftown administrations panel om IMAP er deaktiveret. Kontroller også at mailadressen ikke er et alias til en anden postkasse. Det var bare et par muligheder. Mvh /Michael |
|
Det skal lige nævnes at din iPhone bruger informationerne i pkt. 4 til automatisk at konfigurere server osv. hvis det er muligt. |
Hej Du skal indtaste din e-mail adresse på din Iphone som anders@xn--proelitetrning-9ib.dk derefter burde det virke. Mvh WebHosting Support |