Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke uddannelser har dem der tilbyder webshops?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddannelse har intet at sige i forhold til det at opsætte eller programmere hjemmesider hvad enten det er shops, CMS, CRM eller noget helt syvende.

Jeg selv startede i 95/96 med at gøre det, og først 8 år efter fik jeg en uddannelse som MMD'er kun for at have noget på papir som jeg kunne lægge mig op af hvis min plan gik i vasken (selvom det jo ikke giver et retmæssigt billede af hvad jeg kan), og så lige få nogle skattekroner tilbage Stick out tongue

det vil sige min reelle uddannelse var kun en 9'ende klasses afgangseksamen, og en masse gåpåmod og lysten til at udfordre og lære faget som jo er ret stort.

Så alt i alt, skal du bare starte et sted, og når du støder på et problem, så spørg Google, så finder du enten svaret eller tråde som leder til svaret (ja man har det jo nemt i dag). og hvis ikke du finder svaret, så må du igang med at se på hvordan du selv kan lave det så problemet ikke er der mere.

så finder du samtidig også ud af om det virkelig er noget for dig.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:37

tak for de mange input allesammen - drømmer om at blive selvstændig indenfor dette område men er sgu bange for at der er mange om buddet og derfor svært at hiove jobbene i land, tænker derfor på softwareudvikler hvor jeg er ansat til at starte med :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:41

dbot.dk:

tak for de mange input allesammen - drømmer om at blive selvstændig indenfor dette område men er sgu bange for at der er mange om buddet og derfor svært at hiove jobbene i land, tænker derfor på softwareudvikler hvor jeg er ansat til at starte med :)

Der er også mange om buddet, hvilket jo betyder man skal kæmpe lidt hårdere som ny. Men det er for mig ikke grund nok til ikke at gå den vej. jeg referere til mit seneste svar ovenfor, da jeg jo ret godt beskriver hvorfor det ikke er grund nok, da det jo i grunden handler om andre ting.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:41

@ kim - du har jo helt ret, det er bare med at komme ud og erobre markedsandele :)

vil starte med at smide en lækker forretning side op hvor jeg har en grundpakke og et tilbud om SEO analyse og så tage den derfra, har lidt referencer i forvejen :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:20

har været på ITU idag og fik snakket med en softwareudvikler - kan allerede se nu at det ikke lige er mig, derimod ser jeg en datamatiker + e-koncept sammen som en fin uddannelse og det er nok mit endelige valg pt - og så er det ellers bare at krydse fingre for at der er arbejde i fremtiden ;)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)