Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Temporay Tattoo webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om at starte en mindre webshop op med salg af engangstattoo. Kan nogen give mig et godt råd om, hvor jeg får trykt de bedste tattoo? De skal fungere som de tattoo man kunne få i tyggegummi pakkerne, altså duppes på huden med en våd klud. Jeg har prøvet selv at printe på et ark til det formål, men resultatet blev en meget glinsende plastikagtig tattoo på armen, som nærmest hev huden sammen.Jeg vil gerne have, at den ser så ægte ud som muligt, har en mat overflade, holder et par dage og undgå at der sidder overflødig klister uden om selve tatoveringen. For nylig kunne man finde postkort med engangstattoo "natten er 99% fri for kniv" - de fungerer perfekt.

Håber nogen ligger inde med et link til en trykker eller andet, som kan levere disse tattoo tryk?

Dbh

Grafikeren

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 11:30

Hej,

Kiggede engang på det, og fandt http://www.spray-tattoos.com 

ved ikke om du kan bruge det til noget, det er jo egentlig ikke lige et svar på dit spørgsmål :-)

Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:57

Hvis du ikke er bange for Kinøjserne Wink så har de her måske noget du kan bruge

Kinøjser tattoo

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:06

Jeg skal måske lige tilføje, at det er eget design jeg skal have trykt. Man kan få det trykt i 500 stk. de steder jeg har fundet, men jeg skal bruge langt færre af hver enkelt design. 30 af hver til at starte med max. Jeg har 50 design indtil nu, og kommer kun op på flere. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)