Har nu flere gange skrevet et oplæg herinde, hvor jeg søger restlager til butik/koncept jeg er ved at opstarte. Har nu modtaget i alt 4 henvendelser, den første var en der kunne skaffe alt det jeg ville ha, bare jeg overførte penge først - undersøgte ham nærmere og konfronterede ham med en masse ting der ikke hængte sammen, og pludselig hører jeg ikke mere fra ham. De andre skriver de har et restlager og jeg skriver tilbage at det vil jeg meget gerne se nærmere på og så har jeg ikke hørt det mindste tilbage. Jeg er ny på AMINO siden, og har indtryk af at der er masser af kompetente mennesker der svarer på henvendelser herinde, men synes det frustrerende og under lavmålet, at man skriver på et indlæg, at man kan hjælpe og så er man enten en svindler eller har slet ikke det man skriver! Super ærgerligt når man er i en opstartsfase, at man i det mindste ikke kan møde nogen reelle mennesker herinde - Beklager det sure opstød, men har bare oplevet det flere gange herinde nu, så må vist bare sande at det ikke er her jeg finder samarbejdspartnere. |
Hej linelle,
Amino er vel som resten af samfundet? Her er en masse 100% reelle mennesker, og her er andre som ikke er det. Du skal dog ikke give op synes jeg. Du har gjort det helt rigtige ved at undersøge ham som ville have pengene først! Bliv ved med det, så skal det nok lykkedes en skønne dag.
- Thomas