Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af plastprodukt i Østeuropa

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger lidt rådgivning fra nogen der har erfaring med produktion i Østeuropa, gerne specifikt plastprodukter.
Jeg har en prototype at mit produkt klar og ønsker ikke at få produceret i Kina da jeg er bekymret over faren for kopiering og desuden transportomkostningerne, da det er et produkt der fylder godt i forhold til vægt.

Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man finder den "rigtige" producent i Østeuropa - findes der nogen gode hjemmesider / online registre el. lign. man kan søge i?
Jeg har også hørt lidt om at sproget kan være en stor udfordring, da de ofte taler virkeligt dårligt eller slet ikke engelsk. Hvad er jeres erfaringer med dette? - Har I haft en tolk inde over i kontakten med dem?

Jeg vil helst ikke gå for meget i detaljer med selve produktet endnu, hvilket naturligvis gør det svært at komme med en direkte henvisning til en specifik producent, men søger netop også mere generelt info omkring hvordan man kan skabe kontakt til flere forskellige producenter. Dette er mit første produkt, så ønsker jeg at tale med så mange producenter som muligt, så jeg har de bedste forudsætninger for at træffe det rette valg mht. pris/kvalitet.

Jeg er ny her og har garanteret glemt at nævne en hel masse relevant info, så skyd endelig løs med evt. spørgsmål. :-)

På forhånd mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:47

Hej,

Ville bare lige følge op i tilfælde af der skulle være nogen der måske kunne hjælpe som havde misset mit indlæg.

Nogen der kender lidt til ovenstående?

På forhånd mange tak!

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 14:52

Hej

Prøv evt. Europages eller min side http://www.bizportal.pl. Så kan jeg prøve, at dele det med mit netværk.

Som registreret medlem (er gratis) kan du også læse min blog post om hvordan man klare det med sproget.

Mod betaling kan jeg evt. prøve, at grave efter en løsning.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)