Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af macbook air

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en macbook air 13-inch, Mid 2011, som jeg gerne vil have vurderet så jeg kan få en ide om hvor meget jeg kan tillade mig at sælge den til, når jeg nu engang vil sælge den Skype-TongueOut

Kender I nogen steder, hvor jeg kan få vurderet den gratis og hvad ville I selv vurdere den til?

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:06

Mit bud er 4000,-

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Tak. Efter min egen personlige mening, synes jeg at 4000 er lige i underkanten. Jeg havde forventet et lidt større beløb... Andre bud?

Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:06

Hvor meget plads er der på? Har selv en fra samme tid, den er fantastisk. Er der installeret Office pakke på den?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:09

Det kommer vel an på hvor slidt eller brugt den er..

Med 4000 er måske som Tommy skriver lige i underkanten. Du kunne eventuelt gå ind på DBA eller andre ligeledes sider og se hvad de bliver solgt for.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

TheGreatJob:

Hvor meget plads er der på? Har selv en fra samme tid, den er fantastisk. Er der installeret Office pakke på den?

Inden den sælges har jeg tænkt mig at nulstille den til fabriksdata, hvor køberen selv kan vælge sprog osv. Og nej, inden Office pakke desværre.

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Det kommer vel an på hvor slidt eller brugt den er..

Med 4000 er måske som Tommy skriver lige i underkanten. Du kunne eventuelt gå ind på DBA eller andre ligeledes sider og se hvad de bliver solgt for.

Det har jeg skam gjort. Priserne derinde er meget forskellige og der står ikke hvornår de er fra og hvor brugt den er. Kan man egentlig se forskel på en, der er brugt meget og en der ikke er? Hvis man nu tørrer den godt af og nulstiller den?
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:38

Jeg tror ikke at det kun er tørring som har en betydning med selve brug af computeren, det godt være du har tømt og nulstillet den. Det har dog stadig en betydning hvor meget selve vomputeren er brugt. Det er vel som når en brugt bil skal sælges, man kigger på hvilken stand den er i samt hvor mange kilometer den har efterladt.

Du kan vel altid starte med at sætte den til salg på DBA, med nogle fine ord med på vejen og se om du kan få den solgt, ellers kan du altid sætte prisen ned senere.

– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Men jeg tænker bare på, hvordan man kan se hvor meget en computer er brugt. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:53

Hmmm.

Jeg skal ikke kunne sige om der findes et software der kan tjekke om hvor meget de er brugt om hvor  meget leve tid der er tilbage, jeg har i hvertfalt ikke hørt om sådan noget før.

Måske en anden mere kvalificeret på området kan råde dig.

– Oscar Levant

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:21

Du kan evt skrive, den ca tid du har brugt om dagen, eller den har stået tændt.

I terminal kan du skrive 'ac' og den giver dig et tal, dette er siden sidste formatering/nyt styresystem:

lucas.rolff@l141:~$ ac
total 2423.23

Så min har stået tændt ca 100 dage, siden jeg fik den - hvilket var i november sidste år. 21/11/2012 for at være præcis

Men som sagt er tallet relativt, da den er baseret på sidste formatering / da du installerede mountain lion hvis du har det.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)