Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med Quickbooks og vind en god flaske vin!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg håber virkelig I kan hjælpe (eller I kender nogen der kan hjælpe) mig med at løse vores problem med Quickbooks.

Problemstillingen er at vi skal importere data til Quickbooks som skal bruges til at danne fakturaer ud fra.

Umiddelbart kan jeg kun finde information omkring import af kontoplan, firmaoplysninger osv. men ikke data fra den daglige operation.

Er der nogen der kan hjælpe!?

Der er en god flaske vin på højkant til den der kan hjælpe* -   - sendes fragtfrit world wide!

*lodtrækning ved flere "vindere" 

Skal bruge svar ASAP!

På forhånd tak!

Mvh Niels Bidstrup

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er godt nok en tam måde at bede om hjælp på. 'Vind en flaske vin' ? 'Lodtrækning ved flere 'vindere''. Stik dog alle som har hjulpet en flaske vin eller betal ved kasse 1. 

Det er jo ikke lige frem en konkurrence som folk vil vrimle til for at være med i. 

Du skal da ikke regne med meget hjælp på den måde. Det sku en om'er. 

Det er fait nok at be om hjælp men så sig i det mindste at der er en flaske vin til den der kan hjælpe eller betal en beløb for at få det ordnet.

Undskylder den måske noget hårde tone men er dybt forarget over din måde at bede om hjælp på.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 22:56

Hej JB!

Tak for din mail.. hvad jeg end skal bruge den til!?

Går ud fra at du ikke drikker vin og heller ikke kender til Quickbooks.

"En god flaske vin" kan jo være et vidt begreb, og der kunne også være mulighed for, at overraske positivt ved at give til alle de få der kunne hjælpe.

Havde der nu været 100 svar havde det jo også været godt og så handler det ikke om en flaske vin, men om at hjælpe andre iværksættere!

Der er et gammelt ordsprog der lyder: "Vores øjne ser ikke indad. Hundrede gange om dagen gør vi nar af vor nabo, og vi viser afsky for de fejl hos andre, som træder endnu tydeligere frem hos os selv, og undrer os over dem med en sælsom frækhed og mangel på eftertanke.

Lad det være besvarelsen på din besked.

Hvis du til gengæld formår at hjælpe mig, inden imorgen kl. 12.00 dansk tid, med at løse vores Quickbooks spørgsmål vil jeg tilbyde dig 12 gode flasker vin!

Tænk over det og lad mig gerne høre

Med venlig hilsen

Niels Bidstrup 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det handler ikke om vinen som betaling men måden du sætter dit 'hjælp mig' indlæg op. Du sætter det op som en konkurrence som var det en ære at hjælpe dig. Folk herinde er meget gode til at hjælpe også uden betaling (om det så er penge eller vin) alt efter hvor stor en opgave det er. Er det en større opgave plejer flok at tage et mindre beløb som de fleste kan overkomme. Jeg synes blot at din måde at spørge om hjælp på er forargelig ved at lave det til en konkurrence frem for et egentlig spørgsmål om nogen kan hjælpe.

tænk over det til næste gang.

Ps. jeg kan da se at der umiddelbart ikke er nogen der føler sig 'tiltrukket' at din konkurrence endnu. så måske jeg ikke er helt galt på den. ??? 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du er da en rigtig humørbombe der ser muligheder alle vegne.

Held og lykke med udsalget!

Mvh Niels

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)