Hej alle Aminoer! Jeg håber virkelig I kan hjælpe (eller I kender nogen der kan hjælpe) mig med at løse vores problem med Quickbooks. Problemstillingen er at vi skal importere data til Quickbooks som skal bruges til at danne fakturaer ud fra. Umiddelbart kan jeg kun finde information omkring import af kontoplan, firmaoplysninger osv. men ikke data fra den daglige operation. Er der nogen der kan hjælpe!? Der er en god flaske vin på højkant til den der kan hjælpe* - - sendes fragtfrit world wide! *lodtrækning ved flere "vindere" Skal bruge svar ASAP! På forhånd tak! Mvh Niels Bidstrup |
Det er godt nok en tam måde at bede om hjælp på. 'Vind en flaske vin' ? 'Lodtrækning ved flere 'vindere''. Stik dog alle som har hjulpet en flaske vin eller betal ved kasse 1.
Det er jo ikke lige frem en konkurrence som folk vil vrimle til for at være med i.
Du skal da ikke regne med meget hjælp på den måde. Det sku en om'er.
Det er fait nok at be om hjælp men så sig i det mindste at der er en flaske vin til den der kan hjælpe eller betal en beløb for at få det ordnet.
Undskylder den måske noget hårde tone men er dybt forarget over din måde at bede om hjælp på.