Jeg falder lidt over manglen på arbejdet med detaljen på hjemmesiden. Logoet forekommer for mig lidt pixeleret rundt i i kanten, mens jeg også synes det er ubalance i den øverste grå bar indeholdende logo. De er lidt for meget plads der ikke bliver brugt, som burde kunne indtænkes i en funktion til hjemmesiden.
På siden Annoncering kunne det være fint med lidt mere info omkring hvor mange besøgende siden har og også en specificering af priserne. Er det i måneden, året eller for et bestemt antal kliks priserne refererer til?
Det er en rigtig fin side du har fået dig der. Det som jeg umiddelbart lægger mærke til er omkring logoet hvor jeg ikke kan finde ud af om det er godt eller skidt med teksten under. Synes det skaber en smule ubalance da teksten er længere end logoet.
Ellers en rigtig fin side men godt design og fin inddelt forside.
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Tak og lige måde da. Faktisk er/var det ik meningen der skal stå 4 ord, me kun tre, hvilket er rettet u, og loget kan altid justeres højre venstre op eller ned så. bare om at finde det rigtige sted.