Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skriver jeg gode annonce tekster ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminos :)

Jeg er i færd med at, skrive tekster/produkt beskrivelse til min produkter, til min kommende hjemmeside.

Inden jeg skriver for meget vil jeg høre jeres, overvejelser, erfaring og evt. nogle gode links/værktøjer til dette.

Mange tak på forhånd.

Spetslai Nang

Spega I/S

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kræver  jo som udgangspunkt evnen til at kommunikere med din målgruppe, men det er du nok allerede klar over.

Ud over det, så er det altid en god idé, at bruge så korte sætninger som muligt. For lange tekstlinjer er anstrengende at læse.

Et eksempel:
Denne forstærker yder 2 x 40 watt og passer rigtig godt til et mindre stereoanlæg og den dækker typisk 60-80 m2 for en god lydoplevelse.

Alternativet:
Få en lækker lydoplevelse - 2 x 40 watt forstærker til mindre stereoanlæg. Perfekt dækning af 60-80 m2.

Hvis der er tale om produkter af teknisk karakter, så sørg for at gøre det nemt for brugeren. Beskriv fordele frem for teknik. De tekniske beskrivelser kan du altid tilføje under dine salgstekster.

Samtidig er det en rigtig god idé at opdele dine tekster i afsnit, det bliver nemmere rent visuelt for kunden at overskue. En lang smøre uden afsnit virker "tung" og gør måske, at din kunne hopper videre til konkurrenten.

Du skal naturligvis i samme forbindelse se på SEO, men det er du sikkert klar over.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 15:51

Hej Thomas

Tusind tak for dit indlæg.

Det giver ret god mening.

Jeg ville lige spørge om du har evt et link eller et sted jeg kan aflæse mig til noget hjælp i forbindelse med SEO optimere min tekster ?

Mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)