Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

P Vagten til hele Danmark

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede Malerier:
Det er fuldstændig ligegyldigt når det kun skrives for et vildlede kunden. 

Hehe, du kan ikke inddrage markedsføringsloven i forhold til en "kunde" der har fået en kontrolafgift :)

Ligeledes kan jeg ikke se noget som helst vildledning i forhold til den beskrevne måde på den omtalte hjemmeside!

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået nogen henvendelser hvor nogen ringer og siger der holder en bil på en adresse hvor vi ikke har skilte eller samarbejde med. Så der skal lige siges vi kan ikke skrive biler hvor som helst med mindre vi har lavet en samarbejde med kunden på hans egen grund. det kan være en forretning, boligforening osv. Så det vi søger er en samarbejde med kunder hvor vi laver en aftale og kontrakt så vi kan tjekke pladsen.

Mvh pvagten

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede Malerier:

BruunMedia:

Nu skal man jo også tage det administrative i mente når i snakker om differencer sig. Folk har tendens til at skrive en Email og ringe og brokke sig selvom de ikke har berettigelse til at brokke sig, især når det kommer til Pbøder..


Derfor slipper de for en stor den af de spontane klager som i desperation kommer med.

Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.

Det er fuldstændig ligegyldigt når det kun skrives for et vildlede kunden. 

Vildlede kunden hvordan? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig enig! Lad være med bare at starte et kopi-produkt! Bevæg dig ud på det blå ocean - alt andet er dræbende! Den der finder ud af at gøre både kunden(firmaer, boligforeninger o.l.) tilfredse og dem der "forsynder sig" rimeligt tilfredse eller accepterende, vil vinde!

Puha, jeg tror det er et hårdt marked. For der er masser der er provisions-aflønnet og dermed er ligeglad med deres brand!

Go' vind alligevel;)

Lars

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:
Man skal dog blot huske det juridiske, da en email i dag er fuldt ud lige så sagligt, som et alminde brev - ved lov!

Det vidste jeg faktisk ikke..... 

Hvordan sikrer man sig så at mailen er blevet modtaget og læst og ikke ligger i et spamfilter? Er det modtagers ansvar eller????

Undskyld for i øvrigt til trådstarter fordi jeg kører lidt af sporet her.

Mvh Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er jeg den eneste der bliver lettere irriteret når jeg hører ordet pvagt? :) - Måske er det alle de bøder "3-5" jeg har fået til idag, som gør det? Jeg ved det ikke, men en ting er sikkert: jeg kan ikke holde dem ud! Jeg mener, hvor dedikeret har man lov til at være til ens arbejde? :)

- Thomas L.

 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en del af CISG-aftalelov. Du har som afsender ansvaret for at bevise, at din meddelelse er afsendt korrekt. At den så ender i en forkert postkasse - eller spamfilter hos modtageren er uden betydning.

Men i det, at det er afsenderen, der har bevisbyrden, så send altid vigtig information anbefalet med alm. post. Så er det ansvar nemlig helt ude, så snart den er videregivet til posten. 

Men som udgangspunkt, så kan en indsigelse ske lige så korrekt ved email, som ved alm. post. 

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Hvores pvagter er ikke provisions lønnet men timelønnet

Mvh pvagten
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)