Nu har jeg fået nogen henvendelser hvor nogen ringer og siger der holder en bil på en adresse hvor vi ikke har skilte eller samarbejde med. Så der skal lige siges vi kan ikke skrive biler hvor som helst med mindre vi har lavet en samarbejde med kunden på hans egen grund. det kan være en forretning, boligforening osv. Så det vi søger er en samarbejde med kunder hvor vi laver en aftale og kontrakt så vi kan tjekke pladsen.
Nu skal man jo også tage det administrative i mente når i snakker om differencer sig. Folk har tendens til at skrive en Email og ringe og brokke sig selvom de ikke har berettigelse til at brokke sig, især når det kommer til Pbøder..
Derfor slipper de for en stor den af de spontane klager som i desperation kommer med.
Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.
Det er fuldstændig ligegyldigt når det kun skrives for et vildlede kunden.
Fuldstændig enig! Lad være med bare at starte et kopi-produkt! Bevæg dig ud på det blå ocean - alt andet er dræbende! Den der finder ud af at gøre både kunden(firmaer, boligforeninger o.l.) tilfredse og dem der "forsynder sig" rimeligt tilfredse eller accepterende, vil vinde!
Puha, jeg tror det er et hårdt marked. For der er masser der er provisions-aflønnet og dermed er ligeglad med deres brand!
Er jeg den eneste der bliver lettere irriteret når jeg hører ordet pvagt? :) - Måske er det alle de bøder "3-5" jeg har fået til idag, som gør det? Jeg ved det ikke, men en ting er sikkert: jeg kan ikke holde dem ud! Jeg mener, hvor dedikeret har man lov til at være til ens arbejde? :)
Det er en del af CISG-aftalelov. Du har som afsender ansvaret for at bevise, at din meddelelse er afsendt korrekt. At den så ender i en forkert postkasse - eller spamfilter hos modtageren er uden betydning.
Men i det, at det er afsenderen, der har bevisbyrden, så send altid vigtig information anbefalet med alm. post. Så er det ansvar nemlig helt ude, så snart den er videregivet til posten.
Men som udgangspunkt, så kan en indsigelse ske lige så korrekt ved email, som ved alm. post.