Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

P Vagten til hele Danmark

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

P Vagten er Danmarks nye p-selskab, der tilbyder gratis parkeringsløsninger til alle afkroge af Danmark.

Vi tilbyder alt fra skiltning til parkeringskontrol, udlejning af p-pladser samt opmærkning. Hvis du søger en stabil samarbejdspartner, skal du blot kigge forbi www.pvagten.dk – så får du hvad du ønsker.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver på din hjemmeside at indsigelser sendt på mail ikke besvares. Her skal du lige være klar over at en indsigelse sendt på mail er lige så gyldig som er den sendt med posten. At du ikke vil besvare den er irellevant for din kunde.

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fede Malerier

Vi modtage som sagt ikke indsigelser på e-mail. Derfor er der sat en klage formular som kan udfyldes og sendes med posten

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pvagten

Det skal du passe på med.

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fede malerier
 
tak for informationen men alle private pareringsselskaber modtage klager elektronisk eller på brev.
forsæt en god dag

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Men så kunne man jo som et anstændigt firma gøre det bedre end de andre istedet for ligesom alle andre at forsøge at gøre det så besværligt som muligt for folk at gøre indsigelse.....

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune Fristrøm:
Men så kunne man jo som et anstændigt firma gøre det bedre end de andre istedet for ligesom alle andre at forsøge at gøre det så besværligt som muligt for folk at gøre indsigelse.....


Jeg er enig med Sune.
Differentier dig fra de øvrige i branchen.

Differentiering elsker vi. Gør det så enkelt og nemt for kunden som over hovedet muligt og læn dig ikke op af hvad dine konkurrenter eller andre gør.  Smile 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nu skal man jo også tage det administrative i mente når i snakker om differencer sig. Folk har tendens til at skrive en Email og ringe og brokke sig selvom de ikke har berettigelse til at brokke sig, især når det kommer til Pbøder..


Derfor slipper de for en stor den af de spontane klager som i desperation kommer med.

Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:
Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.

Helt korrekt forstået! Hvis "Pvagten" ikke besvare indsigelser pr. mail og gør det gældende i sine betingelser - så er det helt fair! Man skal dog blot huske det juridiske, da en email i dag er fuldt ud lige så sagligt, som et alminde brev - ved lov! Dermed kan man ikke sende en kunde til inkasso, der har gjort indsigelse pr. mail, men grundet p-selskabets interne regelsæt ikke er besvaret! 

Husk blot på det! Juridisk er en indsigelse en indsigelse - om den kommer pr. mail eller alm. brev! Jeg anbefalder dog altid at indsigelser afsendes anbefalet! 

Så er det i øvrigt altid p-selskabet, der skal bevise en ulovlig parkering.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:

Nu skal man jo også tage det administrative i mente når i snakker om differencer sig. Folk har tendens til at skrive en Email og ringe og brokke sig selvom de ikke har berettigelse til at brokke sig, især når det kommer til Pbøder..


Derfor slipper de for en stor den af de spontane klager som i desperation kommer med.

Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.

Det er fuldstændig ligegyldigt når det kun skrives for et vildlede kunden. 

Fede malerier en blog om malerier

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)