P Vagten er Danmarks nye p-selskab, der tilbyder gratis parkeringsløsninger til alle afkroge af Danmark.
Vi tilbyder alt fra skiltning til parkeringskontrol, udlejning af p-pladser samt opmærkning. Hvis du søger en stabil samarbejdspartner, skal du blot kigge forbi www.pvagten.dk – så får du hvad du ønsker.
Du skriver på din hjemmeside at indsigelser sendt på mail ikke besvares. Her skal du lige være klar over at en indsigelse sendt på mail er lige så gyldig som er den sendt med posten. At du ikke vil besvare den er irellevant for din kunde.
Men så kunne man jo som et anstændigt firma gøre det bedre end de andre istedet for ligesom alle andre at forsøge at gøre det så besværligt som muligt for folk at gøre indsigelse.....
Men så kunne man jo som et anstændigt firma gøre det bedre end de andre istedet for ligesom alle andre at forsøge at gøre det så besværligt som muligt for folk at gøre indsigelse.....
Jeg er enig med Sune. Differentier dig fra de øvrige i branchen.
Differentiering elsker vi. Gør det så enkelt og nemt for kunden som over hovedet muligt og læn dig ikke op af hvad dine konkurrenter eller andre gør.
Nu skal man jo også tage det administrative i mente når i snakker om differencer sig. Folk har tendens til at skrive en Email og ringe og brokke sig selvom de ikke har berettigelse til at brokke sig, især når det kommer til Pbøder..
Derfor slipper de for en stor den af de spontane klager som i desperation kommer med.
Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.
Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.
Helt korrekt forstået! Hvis "Pvagten" ikke besvare indsigelser pr. mail og gør det gældende i sine betingelser - så er det helt fair! Man skal dog blot huske det juridiske, da en email i dag er fuldt ud lige så sagligt, som et alminde brev - ved lov! Dermed kan man ikke sende en kunde til inkasso, der har gjort indsigelse pr. mail, men grundet p-selskabets interne regelsæt ikke er besvaret!
Husk blot på det! Juridisk er en indsigelse en indsigelse - om den kommer pr. mail eller alm. brev! Jeg anbefalder dog altid at indsigelser afsendes anbefalet!
Så er det i øvrigt altid p-selskabet, der skal bevise en ulovlig parkering.
Nu skal man jo også tage det administrative i mente når i snakker om differencer sig. Folk har tendens til at skrive en Email og ringe og brokke sig selvom de ikke har berettigelse til at brokke sig, især når det kommer til Pbøder..
Derfor slipper de for en stor den af de spontane klager som i desperation kommer med.
Og kundesegmentet her er jo lidt specielt når der er tale om en parkerings afgift og ikke et produkt kunden frivilligt har købt. Så derfor syntes jeg ikke det er validt at det skal være nemt & enkelt for kunden i det her tilfælde, da de selv ender med at stå med et administrativt tungt system som ikke giver dem nogen værdi i virksomheden.
Det er fuldstændig ligegyldigt når det kun skrives for et vildlede kunden.