Nej det er ikke en sygelig angst for folk, jeg kender bare Amino ret godt
Jeg er ked af at sige det, men jeg forstår hvad du hentyder til - Desværre! :) jeg tier stille. Men hey, om ikke andet, så fik du da lært et nyt ord? :D
Lige inden denne tråd bliver til den folks meninger, så vil jeg lige sige at jeg er ligeglad hvad folk synes. Det er fint at have forskellige holdninger osv.. men det er mig der sælger et produkt. Derfor sætter jeg det sådan op som jeg vil.
Nu har jeg jo solgt en del tinge igennem Amino i gennem tiden, så det skal nok også gå fint denne gang. Men tak for jeres fine holdninger.
Nej det er ikke en sygelig angst for folk, jeg kender bare Amino ret godt
Jeg er ked af at sige det, men jeg forstår hvad du hentyder til - Desværre! :) jeg tier stille. Men hey, om ikke andet, så fik du da lært et nyt ord? :D
- Thomas
Ja tak for det. Det er altid godt at lære noget mere
Vil gerne tage ansvar for denne "idiotiske" e-mail, men jeg bliver nødt til at have lidt information omkring sitet, søgeord etc, så man kan danne sig et indtryk af pris og mulighed.
Kan sagtens følge din tankegang, men enhver kan jo skrive at et givent site har tjent over 10.000 kroner på 3 måneder uden bevis.
Det er faktisk ikke 3 måneder det er fra 12-2-2013 til den 8-4-2013. Det er næsten 2 måneder