Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en billig elpris på www.skiftenergi.dk og spar penge på din elregning!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle man vælge dig frem for elfotbundet som intet koster

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 15:02

Hej Sune!
Jeg tilbyder en professionel auktion hvor elselskaberne foretager deres budgivning igennem et decideret auktionsmodul. Det gør at budrunderne foregår efter rette vilkår, og af erfaring presser det prisen længere i bund. Samtidig får du en personlig profil hvorfra du nemt styrer hvilken auktioner du vil deltage i. Her kan du også styre adresseændring mm.

Aller vigtigst er det selvfølgelig at måle de forskellige "elklubber" på de priser der individuelt opnås.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 20:27

Hvilke andre "elklubber" findes der??

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:10
Jeg tilmeldte mig Elforbundet, fordi det var sindssygt nemt, men også i forventning om at opnå STORE besparelser på elregningen.

Resultatet er dog ganske som Hans beskriver: en besparelse på sølle 300 kr om året!

Det bedrøvelige er, at den frie konkurrence skam lever i bedste velgående, men der er ingen effekt af den, eftersom at elprisen er PAKKET ind i afgifter - både faste og variable, samt afgifter af afgiften.

Det eneste man som forbruger får noget ud af, er at spare på sit forbrug. For jeg kan ikke reducere prisen på strømmen nævneværdigt. Det er jo i bund og grund også ligegyldigt om bonden får 5 eller 6 øre for den mælk jeg køber, når den altid vil koste mig ca 6 kr. (Tænkt eksempel for jeg drikker ikke mælk og aner ikke hvad det koster)

Ærgerligt at jeg ikke havde penge til solceller sidste år, da det virkeligt kunne svare sig at koble sig på ordningen.

Held og lykke med dit projekt.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)