Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en Magento ekspert til nogle opgaver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nakskov
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Fra  YlleDylleDolle Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er i gang med, at hjælpe Vestlollands Teaterkreds med, at få opsat en ny hjemmeside, hvorfra man kan booke billetter til forestillinger.

Den gamle side de har er www.nakskovteater.dk og den trængte til noget fornyelse.
Den nye side ligger på www.vestlollandsteaterkreds.dk og er under opbygning, men jeg selv er amatør indenfor Magento, og kommer til kort på nogle af opgaverne.

Er du den rigtige til at hjælpe foreningen skal du kunne:

1 - Fjerne søgefeltet helt fra siden.

2 - Fortælle mig, hvordan jeg selv kan linke punkter fra menulinjen til andre placeringer eller websites.

3 - Fjerne sammenlign produkter fra alle placeringer.

4 - Fjerne sortering helt ved produktoversigt, hvis du f.eks klikker på Teater 2013.

5 - Gøre det muligt at vælge antal billetter ud fra en tilpasset valgmulighed f.eks skal man kunne vælge to stk voksen og et stk barn og derefter klikke Bestil Billetter og det antal man har valgt ved henholdvis voksen og barn skal da automatisk fratrækkes lagerbeholdningen. Det er mit håb at man evt. kan erstatte boksen Antal med ovenstående funktion men samtidig bevare forbindelsen til lagerstyringen.

6 - Fjerne knapper og links med ret og slet varer ved Senest tilføjede varer ude til højre når man har lagt et produkt i kurv? Jeg synes ikke de to knapper fungerer optimalt.

7 - Folde Detaljer ud ved Senest tilføjede varer ude til højre når man har lagt et produkt i kurv, så man kan se de valg man har lavet og så fjerne ordet Detaljer.

8 - Fjerne alt om priser da man KUN skal kunne bestille/booke billetterne på siden. Altså skal Stykpris, moms, total og Subtotal fjernes fra Min Bestilling og alle andre placeringer i checkout. (Pt. har jeg sat den til No Payment Information Required for at kunne teste)

9 - Fjerne følgende links og tekst helt ved produktvisning:

Tip en ven

Vær den første til at bedømme dette produkt

Levering: 7-11 dage

0,00 kr

10 - Fjerne alt der har med tags at gøre.

11 - Fjerne alt om levering, leveringsadresse, Prisoverslag på leveringspris og leveringsform i Min Bestilling og checkout. Husk også nedenstående ved Adresse i checkout (Pt. har jeg valgt gratis levering for at kunne teste).

12 - Fjerne Rabatkoder i Min Bestilling.

13 - Gøre det til standard når man opretter en ny vare/forestilling, at de to valgmuligheder med Billettype og Billetkategori altid er forud indstillet.

14 - Indsætte et felt et sted i forbindelse med checkout hvor man kan indsætte omkring 10-15 linjer med betingelser for bestilling samt en checkboks som er påkrævet at udfylde - feltet skal være redigerbart for mig.

15 - Lære mig at oprette sider som jeg kan linke til, ligesom siden Teatersalen så jeg han lave flere tekstsider med info om foreningen.

16 - Bytte rundt på indholdet på siderne www.nakskovteater.dk og vestlollandsteaterkreds.dk senere hen når jeg også er fædig med at lægge forestillinger ind og lave de ændringer jeg selv kan klare. Den ene side er lavet i Frontpage.

Det er meget vigtigt at lagerstyringen fungerer når alle rettelser er lavet.

Teaterforeningen har 2250 + moms til deres rådighed til at dække udgifterne i forbindelse med de her opgaver, og opgaverne skal kunne løses indenfor rimelig tid.

Hvis der er nogen interesserde hører jeg meget gerne fra jer.

Hilsen Danielle Lyager
Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:09

Hej Jakob/Danielle

Vi vil i CommerceGruppen sagtens kunne hjælpe jer, men arbejdsmængden og budget hænger desværre ikke sammen.

Vurderet vil ovenstående punkter tage en del tid, så med det fremlagte budget vil det bliver svært for jer at finde et konsulenthus, som vil påtage sig denne opgave. Dermed sagt at hvis nogen tilbyder jer at lave opgaven til den pris vil det i vores øjne være useriøst og I kan ende som testperson for en udvikler.

Mvh,

Jacob Kirk

Fra Nakskov
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Fra  YlleDylleDolle Skrevet kl. 12:20
Hej Jacob

Tak for dit svar. Teaterfoeningen har begrænsede midler, men hvad ville et tilbud fra jer lyde på? Og hvor hurtigt ville I kunne løse opgaven?

Hilsen Danielle (jeg har lånt min mands profil)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)