Hej Jeg har et par spørgsmål til facebook affiliate annoncer :) 1. SKAL man bruge de billeder som annoncøren har lagt op på affiliate netværket fra bannere osv. til billedet på ens facebook annonce? 2. Hvor ser jeg på tradedoubler om en annoncør tillader facebook annoncering? 3. Hvorfor annoncerer firma'erne ikke selv direkte på facebook - i stedet for at give tilfældige mennesker lov til at sælge deres brand og endda betale for det? Mvh Andreas Jakobsen |
1. Afhænger så vidt jeg ved af de enkelte programmer. Som udgangspunkt ønsker annoncørerne at vise en hvis form for kvalitet, og en hvis form for troværdighed, og det får de ikke hvis du ligger et billede af en hund op, og du sælger babymad på hjemmesiden. (pointen sat på spidsen for at understrege den).
2. De enkelte programmer siger om de tillader facebook marketing eller ej, der er visse programmer hvor de direkte skriver, at hvis det sidste klik før køb kommer fra FB, så tæller det ikke.
3. Det gør de skam også, men hvis du har en gruppe med 40.000 folk i, så rammer du nogle som de ikke selv ville kunne ramme, og da de alligevel kun betaler dig for leads, dvs folk der rent faktisk køber en ydelse, eller tilmelder sig, så mister de jo ikke noget ved at give dig adgang til at annoncere for dem på facebook...