Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App Idé - Hvem, Hvad, Hvor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ikke sikker på under hvilket navn jeg skal skrive denne tråd, så hvis en admin kan
dirigere mig i den rigtige retning vil jeg sætte stor pris på det.

Til sagen!

Jeg har fået en Idé til en Iphone App.
Et slags krigs/strategi spil, der følger en ny trend om hvordan spillene
bliver spillet.

Jeg sidder i øjeblikket med nogle ark papir med noter, samt Idéer til Interface på spillet,
hvordan brugerfladen skal se ud, og lignende småting.
Selve det grafiske, design og lign. duer jeg ikke til og det har jeg accepteret, det skal jeg bruge folk til.

Det som er min største hurdle, det er udviklingen!
Jeg er klar over at jeg vil komme til at skulle have udviklet App'en af nogen der kan finde ud af det, og samtidig
at det koster nogen penge.

Det er så her mit spørgsmål er, hvor meget koster Apps? Jeg har absolut ingen referencer udover det jeg kan finde rundt omkring på nettet, men oftest er det begrænset hvor meget info man kan finde.

Jeg har søgt herinde på Amino og fundet 2 eksempler på nyheds Apps der har kostet mellem 30-40.000 Kroner, hvilket lyder af utroligt meget i mine øre, hvilket får mig til at stille spørgsmålstegn ved om det virkelig er normalprisen for noget så tilsyneladende simpelt som en NyhedsApp.
Jeg skal indrømme at jeg ikke kender til arbejdet der bliver lagt i sådan en App, og det er derfor min uvidenhed får min nysgerrighed til at vokse.

Er der nogen steder hvor man kan finde eksempler på priser for App udvikling?
Og hvis jeg skal have den udviklet, hvor er det så bedst at få det gjort, snakker vi Danmark, Polen, Usa, Kina, Indien ? Der er jo mange muligheder og umiddelbart ved jeg ikke hvor det er bedst.


Til sidst, kunne vi ikke her på Amino få et "Iphone & Android" underforum hvor vi kan snakke om den slags ting?
Og evt. en "anbefalet læsning" tråd til det under både en programmeringstab, eller pris & udvikling.
Bare så Applikationsudvikling er centreret omkring et begrænset område frem for over det hele, primært fordi jeg ikke selv har
den fjerneste Idé om hvor jeg skal poste henne.

På forhånd tak for jeres svar!
Og tak for at have læst min tråd igennem, jeg er klar over længden!

Med Venlig Hilsen
Patrich Holm

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek eventuelt AppFunder ud på Facebook. Det er crowdfounding til udvikling af apps.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrich

Priserne vil være meget forskellige alt efter hvor du forhører dig hos, og hvem deres målgruppe er. Priserne ligger ofte på de 30-40.000 kr., selv for simple app's - men det kan også gøres noget billigere. Nu ved jeg ikke meget om, hvad du reelt skal have udviklet - men min umiddelbare idé er, at det ville kunne laves for omkring 20.000 kr. 

Du skal være meget velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside http://appudvikleren.dk, og se om vi måske kunne hjælpe dig. 

Venlig hilsen
Mads
APPudvikleren 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for svaret, jeg vil undersøge det.

Mvh
Patrich

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit uddybende svar!
Jeg kan godt se at det er svært at gætte på den smule info jeg har givet, men jeg har et par projekter og har bare brug for et nogenlunde tal, som det du leverede.

Jeg er stadig i gang med konceptudviklingen, men når jeg kommer længere i processen kan det være jeg kontakter dig igen, jeg går ihvertfald ind og tjekker linket.

Mvh
Patrich

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)