Troværdig? Måske ja. Men så mangler du at have Trustpilot-logo på forsiden (=betale rigtig mange penge til dem) Alle de grønne flueben bør ikke være der - det er jo kun standard du tilbyder... Ikke synlig - hvad du sælger... Når man kører over menupunkter, kommer der nogle tekst, som er umulige at læse færdig, forsvinder ret hurtigt... Du skilter meget med "fragtfri levering", men så var det noget med små skrift.... Menu punkt "vores butikker": jeg fik Google med Arabian Sea. Uheldigt... Kan ikke kommer tilbage til den 1. side fra andre sider... mvh |
Troværdig, tja hvad gør en side troværdig:
CVR-nummer
Så fremtræder du i hvert fald som en registreret virksomhed.
Grafik
Sørg for grafikken er udført ordentligt. Tekster og billeder der er "uldne" og "hakkede" virker amatøragtige. Samtidig har jeg den ret subjektive holdning, at små mænd med sækkevogne hører fortiden til. Det samme gør sig gældende for damer med headsets, det skal illustrerer kundeservice - vi ved alle sammen godt, at det alligevel ikke er hende der tager telefonen.
Kontakt med målgruppen
Mit indtryk er, at folk der styler deres biler, er lidt mere til lir og bling :) Din side kunne sådan set lige så godt sælge kontorudstyr. Du rammer ikke målgruppen særlig effektivt.
Jeg synes du har et godt stykke vej endnu.