Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min side troværdig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Troværdig? Måske ja. Men så mangler du at have Trustpilot-logo på forsiden (=betale rigtig mange penge til dem)

Alle de grønne flueben bør ikke være der - det er jo kun standard du tilbyder...

Ikke synlig - hvad du sælger...

Når man kører over menupunkter, kommer der nogle tekst, som er umulige at læse færdig, forsvinder ret hurtigt...

Du skilter meget med "fragtfri levering", men så var det noget med små skrift....

Menu punkt "vores butikker": jeg fik Google med Arabian Sea. Uheldigt...

Kan ikke kommer tilbage til den 1. side fra andre sider...

mvh

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:23

Troværdig, tja hvad gør en side troværdig:

CVR-nummer
Så fremtræder du i hvert fald som en registreret virksomhed.

Grafik
Sørg for grafikken er udført ordentligt. Tekster og billeder der er "uldne" og "hakkede" virker amatøragtige. Samtidig har jeg den ret subjektive holdning, at små mænd med sækkevogne hører fortiden til. Det samme gør sig gældende for damer med headsets, det skal illustrerer kundeservice - vi ved alle sammen godt, at det alligevel ikke er hende der tager telefonen.

Kontakt med målgruppen
Mit indtryk er, at folk der styler deres biler, er lidt mere til lir og bling :) Din side kunne sådan set lige så godt sælge kontorudstyr. Du rammer ikke målgruppen særlig effektivt.

Jeg synes du har et godt stykke vej endnu.

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:31

Første tanke, da jeg læste "style din bil med LED pærer", var at hvordan i alverden ser sådan noget ud???

Det ville jeg hellere se et billede af end en "mand" uden ansigt.

Jeg vil ikke sige 10, da der mangler lidt.

Logoet synes jeg sagtens kan få 10 i karakter dog.  

Min blog om hjemmelavede smykker på Lav-selv-smykker.com.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Letsbuild.dk Skrevet kl. 21:51

Jeg syntes den ser super troværdig ud. Smile

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 01:21

Hold nu kæft nogle fede svar! :D Det var langt mere end hvad jeg havde forventet. Som udgangspunkt ville jeg svare på samtlige svar, men der er simpelthen så mange gode svar, at jeg laver et fælles svar til jer:

Jeg har rettet det med 'fri fragt - ved køb for 200 kr.' til 'fast lav fragt - fri fragt ved køb over 200 kr.' i banneret i midten og rettet lidt i designet på den. Nederst på siden hvor der førhen stod 'fri fragt', står der nu 'Fast lav fragt. 39 kr.

Så har jeg kontaktet et reklamebureau, som designer 2 bannere til mig, som skal være på forsiden. (Jeg skal nok have lavet 3, når det kommer til stykket) Bannerne skal dække mit udvalg og give lidt 'spræl' på siden.

Jeg har fikset problemet med google maps og andre småfejl.

Ikke for at forsvare mig eller noget, men grunden til, at jeg ikke har koncentreret mig så meget om forsiden er, at det jo sjældent er den man kommer ind på, når man søger på google.

Igen, tusind tak for jeres tid! Al jeres feedback er vel modtaget.

Hvad jeg ikke har rettet op på endnu vil jeg arbejde videre på.

Skriv endelig, hvis I synes andet skal være anderledes - Jeg har ørerne slået helt ud.

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 00:09

Kære Aminoer.

Jeg har rettet de ting, som har været under konstruktiv kritik (mangler lidt under 'om os')!

Det kunne være super fedt med en genudtagelse :-)

Vh

Mathias

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)