Woocommerce = Automatisk faktura/kvittering?
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Hej
Kan godt ske det lyder dumt, for regner med det er sådan, men hvis man vælger WooCommerce som ehandelsplatform, er systemet så indrettet således, at kunden automatisk får tilsendt en faktura /kvittering til deres mail, når de bestiller en vare? Det er ikke noget man som webshop ejer skal ind og sende manuelt til kundens mail? Såfremt det er sådan, er det vel heller ikke nødvendigt at fremsende en kvittering med varen også?
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Prøver et forsigtigt bump
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Hej Allan,
Ja - kunden får automatisk en ordrebekræftelse ved bestilling.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 30. Sep 12
Svar
Goalobserver.com skriver om seneste fodboldnyheder, pre-match rapporter og biografier omkring fodboldspillere.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Det er bare super, mange tak begge to
Svar
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Ved det er et gammelt indlæg , men kunne godt tænke mig at høre fra jer hvis i har løst det problem jeg har.
Hele faktura og følgeseddel oversættes ikke. Der står eksempelvis biling og shipping adress samt invoice number.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Hej Benjamin
Skiftede simpelthen system :)
Svar
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Ved det er et gammelt indlæg, men kunne godt tænke mig at høre fra jer hvis i har løst det problem jeg har.
Hele faktura og følgeseddel oversættes ikke. Der står eksempelvis biling og shipping adress samt invoice number.
Du kan finde filerne via editoren, og så oversætte det fornødne i koderne...
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Kom slet ik ordentlig igang med WooCommerce, det ønskede design skabte alt for mange problemer og faldt istedet for Prestashop
Svar