Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakte Meebox på nødtelefon?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogen derude derved hvordan man kontakter meebox på deres nødtelefon?

Vis jeg ringer op til deres telefon nummer og trykker 2 for support ber de mig om at indtaste en 4 cifret kode som kan findes under my meebox, problemet er bare at jeg kan ikke finde denne kode og kan ikke finde noget information om hvor den er.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 06:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Ejsing:
indtaste en 4 cifret kode som kan findes under my meebox

Tvivler godt nok du har den mulighed på deres 10 krs webhotel

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 06:04
Har nu ikke deres 10 kr webhotel ;)

Udover det står der bare ved alle deres produkter at man kan ringe 24/7 mod betaling. Men det er nok noget der skal aftales inden, ellers er jeg bare blind :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 06:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Daniel Ejsing:
Har nu ikke deres 10 kr webhotel ;)

ok, synes bare sit site var så langsomt så gik ud fra at det var et 10 krs. Nu er det nok tvivlsomt at der er nogen af dem der er oppe for at tage telefonen kl 6 om morgenen, men korrekt, hvis det er angivet at de tilbyder den mulighed mangler de jo bare en betalingside hvor du betaler for at få den 4 cifrede kode

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 06:15
Ja altså det er ikke gået så godt siden kl 03 desværre, der er sket mange sjove ting.

Men må vente til der er nogen der har et svar eller de er klar igen til almindelig support.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 06:26

Daniel Ejsing:
Ja altså det er ikke gået så godt siden kl 03 desværre, der er sket mange sjove ting.

hvilke ting oplever du??

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 06:40
Lidt forskelligt ustabilitet og nede tid på database serveren og efter to timer med det, så lavede den lige et rollback til 20 februar eller lign.

Udover det ser cpanel også meget sjovt ud, tror det er en gammel version der på en eller anden måde er kommet frem.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 06:45

sandsynligvis din server der er crashed og så har de restoret en backup fra den dato

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 06:54

Ja måske ved det ikke, dog er det gået ud over alle mine sites. Udover det ser det ud som om at det er en flere år gammel cpanel version der pludselig er kommet frem, samtidig med det rollback.

Udfra det tror jeg desværre det er ved dem fejlen er, jeg ved nogen af deres database servere drillede for noget tid siden.

Har selv backup, så kan selv fixe det vis det er min fejl. Har bare aldrig prøvet at selve cpanel ruller flere år tilbage i version. Men hvad ved jeg om det, ved ikke engang om cpanel er rullet tilbage, ved bare at det ser fuldstændig anderledes ud pt.

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 07:16

Min erfaring med dem er at de generelt er hurtige til at vende retur. Sgu ikke sjovt hvis siden er nede.

God vind herfra

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)