Er der nogen derude derved hvordan man kontakter meebox på deres nødtelefon?
Vis jeg ringer op til deres telefon nummer og trykker 2 for support ber de mig om at indtaste en 4 cifret kode som kan findes under my meebox, problemet er bare at jeg kan ikke finde denne kode og kan ikke finde noget information om hvor den er.
Udover det står der bare ved alle deres produkter at man kan ringe 24/7 mod betaling. Men det er nok noget der skal aftales inden, ellers er jeg bare blind :)
ok, synes bare sit site var så langsomt så gik ud fra at det var et 10 krs. Nu er det nok tvivlsomt at der er nogen af dem der er oppe for at tage telefonen kl 6 om morgenen, men korrekt, hvis det er angivet at de tilbyder den mulighed mangler de jo bare en betalingside hvor du betaler for at få den 4 cifrede kode
Ja måske ved det ikke, dog er det gået ud over alle mine sites. Udover det ser det ud som om at det er en flere år gammel cpanel version der pludselig er kommet frem, samtidig med det rollback.
Udfra det tror jeg desværre det er ved dem fejlen er, jeg ved nogen af deres database servere drillede for noget tid siden.
Har selv backup, så kan selv fixe det vis det er min fejl. Har bare aldrig prøvet at selve cpanel ruller flere år tilbage i version. Men hvad ved jeg om det, ved ikke engang om cpanel er rullet tilbage, ved bare at det ser fuldstændig anderledes ud pt.